Bogen "mine første år" - kender I den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
13 svar
5 synes godt om
28. april 2015

lau85

Hej

Er der nogle jer, som har denne bog?

Jeg overvejer, at købe den. Min datter er nu 1,5 år, og jeg har ikke fået lavet en scrapbog til hende endnu, lidt dårligt, synes jeg selv

Jeg ønsker en bog, hvor jeg kan skrive om graviditeten, diverse tanker, indsæt billeder mm.

Er det et rigtig valg for mig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2015

God-mor

lau85 skriver:

Hej

Jeg overvejer, at købe den. Min datter er nu 1,5 år, og jeg har ikke fået lavet en scrapbog til hende endnu, lidt dårligt, synes jeg selv

Jeg ønsker en bog, hvor jeg kan skrive om graviditeten, diverse tanker, indsæt billeder mm.

Ja vi har den bog, dog bruger vi den ikke da vi fik to forskellige, så den der gemmer vi til nummer to. Men den er super fed, syntes jeg. 

Anmeld Citér

28. april 2015

lau85

God-mor skriver:

Ja vi har den bog, dog bruger vi den ikke da vi fik to forskellige, så den der gemmer vi til nummer to. Men den er super fed, syntes jeg. 

Hvilke kapitler indeholder den?

Anmeld Citér

28. april 2015

God-mor

lau85 skriver:

Det kan jeg skrive i morgen, så kigger jeg lige i den. 

Anmeld Citér

28. april 2015

MorTilN

lau85 skriver:

Du kan prøve at kigge på disse links

http://specialday.dk/produkter/mine-forste-ar-bog/kig-i-bogen-2?lang=da

http://specialday.dk/produkter/mine-forste-ar/mine-forste-ar?lang=da

Der står kort hvad den indeholder, jeg vil selv købe bogen når pillerne smides Forhåbentlig kommer manden hjem med den, det er ham der bestemmer hvornår præcis PB starter eller næsten da for stopper ikke midt i en blispakke

Anmeld Citér

28. april 2015

MorTilN

lau85 skriver:

Glemte lige et link hvor bogens indhold beskrives:3

http://specialday.dk/produkter/mine-forste-ar/mine-forste-ar?lang=da

Anmeld Citér

28. april 2015

Freja90

God-mor skriver:

Hej, 

Jeg har ikke desværre ikke bogen, men har kun hørt godt om den! Selv har jeg 2 børn og venter nr 3 og er lige faldet over den smarteste udgave af barnets bog. Det er en app, Kids Universe!, hvor man kan indsætte sine billeder i forskellige albummer og tilføje sine egne, ligesom en barnets bog! Samtidig kan man dele billederne med sine gode venner og familien, lidt mere privat end på facebook  Nu kan bedsteforældrerne på sjælland hvert fald bedre følge med i hvad der sker herhjemme!  
Tror jeg bliver glad for den, så ville lige give jer muligheden! 

Anmeld Citér

28. april 2015

God-mor

PiaMai skriver:

Hej, 

Jeg har ikke desværre ikke bogen, men har kun hørt godt om den! Selv har jeg 2 børn og venter nr 3 og er lige faldet over den smarteste udgave af barnets bog. Det er en app, Kids Universe!, hvor man kan indsætte sine billeder i forskellige albummer og tilføje sine egne, ligesom en barnets bog! Samtidig kan man dele billederne med sine gode venner og familien, lidt mere privat end på facebook  Nu kan bedsteforældrerne på sjælland hvert fald bedre følge med i hvad der sker herhjemme!  
Tror jeg bliver glad for den, så ville lige give jer muligheden! 

Ej hvor smart  Og tak for deling. 

Anmeld Citér

28. april 2015

amkjaer

Hi har denne er bare vildt glade for den. Skal have den igen til nummer 2 den er bare så god og dejligt at man kan tage siderne ud mens man skriver så det ikke bliver sådan noget krimskrams ind mod bogryggen - ligesådan nemt at man kan tage siden ud og lave hånd/fodaftryk og evt tage en ny side hvis det første forsøg ikke bliver så godt ;-) 

Anmeld Citér

28. april 2015

Louisejulia

lau85 skriver:

Hej

Jeg har bogen til min datter sidder faktisk og skriver i den lige nu... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.