Vielse en søndag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2015

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Min faster blev gift i forbindelse med dåb for 13 år siden  der var en anden familie der også skulle døbe deres barn så da dåben var overstået og vi var på vej ud af kirken fik vi af vide af præsten at os der hørte til familien  xxxx og xxxx skulle gå tilbage i kirken da der lige manglede noget 

Haha hvor sjovt .. De forskellige må da også have været noget overraskede

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2015

Kay

Anonym skriver:

Haha hvor sjovt .. De forskellige må da også have været noget overraskede

Ingen viste noget ikke engang min farfar der jo så skulle føre min faster op  så ja kæmpe overraskelse 

der var nogle der troede de ville gifte sig men de blev jo også overraskede da de troede at det løb var kørt da vi gik ud af kirken

Anmeld Citér

28. april 2015

Bissen

Anonym skriver:

Okay, det er meget alla det vi gerne vil . Hvad sagde folk til det bagefter?

De var overrasket, men glade ☺️ De synes det var fedt. Vi gjorde efterfølgende meget ud af, at dagen ikke handlede om os men om vores datter og at de nok skulle få lov til at fejre os en dag (vi holder en bryllupsfest, når vi engang har råd). 

Anmeld Citér

28. april 2015

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Ingen viste noget ikke engang min farfar der jo så skulle føre min faster op  så ja kæmpe overraskelse 

der var nogle der troede de ville gifte sig men de blev jo også overraskede da de troede at det løb var kørt da vi gik ud af kirken

haha ej hvor lyder det sjovt , det er jo også bare sådan noget man virkelig husker længe efter

Anmeld Citér

28. april 2015

Kay

Anonym skriver:

haha ej hvor lyder det sjovt , det er jo også bare sådan noget man virkelig husker længe efter

Ja det er det 

Anmeld Citér

28. april 2015

Anonym trådstarter

Mettebids skriver:

De var overrasket, men glade ☺️ De synes det var fedt. Vi gjorde efterfølgende meget ud af, at dagen ikke handlede om os men om vores datter og at de nok skulle få lov til at fejre os en dag (vi holder en bryllupsfest, når vi engang har råd). 

Ja okay, det kan man jo også sagtens

Vi holder nok ikke en fest senere , altså jeg skal have en enkel hvid kjole på og der bliver også en bryllupskage men så er det vist det  

Anmeld Citér

28. april 2015

Bissen

Anonym skriver:

Ja okay, det kan man jo også sagtens

Vi holder nok ikke en fest senere , altså jeg skal have en enkel hvid kjole på og der bliver også en bryllupskage men så er det vist det  

Det lyder da som en god plan ☺️ 

Held og lykke med det hele 

Anmeld Citér

28. april 2015

Anonym trådstarter

Mettebids skriver:

Det lyder da som en god plan ☺️ 

Held og lykke med det hele 

Mange tak skal du have

Anmeld Citér

28. april 2015

TNBC

Anonym skriver:

Sjovt .. Ja vi skal selvfølgelig snakke med præsten men det kunne være sjovt at høre om andre har gjort det samme og hvordan det foregik

Dåben var først og så sagde de; vi bliver også lige gift (eller noget i den retning ) 

Den kom fart på med at købe ris og skrive en tale/sang, kage havde de selv sørget for.

Anmeld Citér

28. april 2015

MM00

Anonym skriver:

Hej hej

Er der nogen derude der har prøvet at blive viet en søndag i forbindelse med dåb?

Vi ønsker at blive viet i forbindelse med dåben men vi vil gerne have det bliver om søndagen for at holde fokus på dåben men samtidig også fordi der er ingen der ved at vi skal giftes. Vi ønsker ikke det store hurlumhej og synes egentlig bare at det er mest praktisk at gøre det i forbindelse med dåben og det er alligevel de samme mennesker vi ønsker at se.

Så jeg vil egentlig bare høre om der er nogen der har prøvet at gøre det samme eller været med til noget i den stil?

Det kan godt lade sig gør. Jeg har været til en barnedåb hvor de så blev gift bagefter som en overraskelse. Præsten bad alle gæster til barnedåben om at blive siddende og alle andre om at gå da gudstjenesten var slut.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.