Hej alle
Jeg står i et dilemma og håber lidt jeg kan få jeres meninger/holdning hertil.... måske det kan hjælpe et skruk kvinde som mig 
Min kæreste og jeg har længe snakket om at få et barn og vi er helt enige om, at vi vil blive hinandens bedste mor/far for vores børn. Vi er meget forelsket og glæder os bare til at tilbringe livet sammen og forhåbentlig at kunne stifte vores egen lille familie.
Nu til mit dilemma.... Jeg har spiral og min kæreste synes jeg helt selv skal bestemme hvornår den skal tages ud, da han er klar og han vil helst ikke vide hvornår vi starter på "projekt baby", men vil bare gerne have det skal være en overraskelse, når det sker.
Jeg synes det er en ret stor ting, men også lidt spændende at jeg som den eneste skal gå med det og kan overraske ham, når graviditeten forhåbentlig kommer vores vej.
MEN.... hvornår er det smartest at få fjernet spiralen. Op til en menstruation eller efter???
Jeg havde egentlig også tænkt at jeg først ville have den fjernet efter sommerferien, men nu kan jeg se at min lægen har ferie i hele august måned, så nu overvejer jeg at gøre det før....? 
OG skal man holde sig helt fra alkohol hvis jeg får spiralen fjernet, for hvis det bliver midt i sommerferien, vil det jo være ret åbenlyst for min kæreste, at jeg har fået den fjernet, hvis jeg ikke vil nyde et glasvin i ny og næ 

Håber i forstår mit dilemma og vil tage det seriøst, selvom det ikke er af alvorlig karakter.
Knus fra en forvirret men meget skruk kvinde
Anmeld
Citér