lineog4 skriver:
Og så fandt man lige ud af man var oldsag. For da jeg var barn, var det ikke bare at se en film - ja fjernsynet her hjemme var sågar sort/hvidt de første år jeg kan huske
Jeg så børnetime fra 17.30-18 og så var der en gang imellem noget Charlie chaplin eller gøg og gokke i weekender. Tilgengæld kan jeg huske fantastiske radiohørespil.
kom i biografen og kan huske jeg så agent 007 og det var den gang det var Roger Moore og de første 3 Star wars.
da jeg blev ung altså over 11-12 kunne man leje en movieboks og der så vi nogen film. De andre fik kabel og så brød DRs monopol. Og de film jeg helst ville se var enten gys: fredag d. 13, Nightmare on elm street ect. Eller humor, kan især huske en om en date med Bruce Willis.
helt ung, altså sådan over 18 der var jeg blevet mere intellektuel og gik ofte i Grand. Men udfladning på sofaen var gys.
Nu er det krimier.
Jeg er nok også lidt en oldsag hvis man ka sige det sådan. Vores første tv, som jeg ka huske var et lille 17 tommer sort/Hvidt tv, og der så vi også kun børnetime og tv avisen.
Dog flyttede mine fætre til dk i 84, og de havde en VHS maskine med, hvor vi så Star wars på.
De første film jeg så i biografen var en tegnefilm med Hans og bønnestagen, Hotja fra Pjort og ronja røverdatter! Vh stine
Anmeld
Citér