Film fra jeres barndom??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mettefpigen skriver:

Årh der er rigtig mange film ☺ jeg var virkelig en film nørd ��

Rambo filmene

Die Hard filmene

Stephen King film

Bruce Willis film

Harry Potter

Ringenes herre

Og en masse gyserfilm, lå tit på sofaen i weekenderne med med min mor og så film ☺

Uha ja die hard var faktisk også en farvoritte her! Elskede også en ordenlig gyser. Vh stine

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2015

Fremad

Vi blev fodret med gyserfilm....

poltergejst

og så kan jeg huske en film(ikke hvad den hed) som handlede om en blomsterhandler der var i kælderen i en bygning.. der var en kødædende blomst der voksede op i væggen og spiste beboerne... ha ha hold op jeg har haft mareridt over den MANGE GANGE, og var skrækslagen for at der kom en gren snige op mellem væggen og min seng  

Anmeld Citér

29. april 2015

lineog4

Og så fandt man lige ud af man var oldsag. For da jeg var barn, var det ikke bare at se en film - ja fjernsynet her hjemme var sågar sort/hvidt de første år jeg kan huske  

Jeg så børnetime fra 17.30-18 og så var der en gang imellem noget Charlie chaplin eller gøg og gokke i weekender. Tilgengæld kan jeg huske fantastiske radiohørespil.

kom i biografen og kan huske jeg så agent 007 og det var den gang det var Roger Moore og de første 3 Star wars.

da jeg blev ung altså over 11-12 kunne man leje en movieboks og der så vi nogen film. De andre fik kabel og så brød DRs monopol. Og de film jeg helst ville se var enten gys: fredag d. 13, Nightmare on elm street ect. Eller humor, kan især huske en om en date med Bruce Willis.

helt ung, altså sådan over 18 der var jeg blevet mere intellektuel og gik ofte i Grand. Men udfladning på sofaen var gys. 

Nu er det krimier.

Anmeld Citér

29. april 2015

Benjamins'mor

Jeg er ikke så gammel, så jeg husker: 

teletubbies. 

bamse og kylling. 

anna og Lotte. 

da Lotte blev usynlig. 

Anmeld Citér

29. april 2015

Sprit25

Min første store kærlighed var Ebbe Langberg<3 Synes han var ubeskriveligt lækkert

Derudover samtlige disney også "Den syngende gris". 

Anmeld Citér

29. april 2015

alenemor42

Jeg er vist også noget ældre end gennemsnittet 

Men..

Rocky filmene

Zappa 

Tro, håb og kærlighed 

Fredag d. 13

Anmeld Citér

29. april 2015

StineW79

Mama85 skriver:

I hele min barndom hvor jeg så "rigtige" film var jeg vild med platte amerikanske komedier, såsom politiskolen, fars fede ferie, og alene hjemme, og det er jeg sådan set stadigvæk.. Jo, der var også små giganter og danse med ulve.. I mine ungdomsår husker jeg Fucking åmål, scary movie og diverse Drew Barrymore film.

Hé Hé på en eller anden måde er de næsten alle sammen blevet til film, man ser i julen! Vh stine

Anmeld Citér

29. april 2015

StineW79

migxher skriver:

Ronja røverdatter absolutte favorit film som barn. Efterfulgt af Harry Potter. Og spirit hingsten fra cimarron. 

Elskede virklig også Ronja røverdatter og tænker at thea nok snart ska se de! Vh stine

Anmeld Citér

29. april 2015

StineW79

Troldemommi skriver:

Jeg elskede Guldregn da jeg var barn, engang gravede jeg endda min madkasse ned ude i haven med mine lommepenge i, og så fik jeg min far til at lede efter den 

Elskede guldregn! Syntes den var så uhyggelig. Vh stine

Anmeld Citér

29. april 2015

MyLove E

Ja hvilken film husker i fra jeres barndom/ ungdom??

Jeg var ret vild med mærklige film bla

Rambo filmene.

Ronja røverdatter.

Star wars filmene.

Terminator.

Dirty Dancing.

Og fra min "ungdom" var jeg vild med matrix.

Amalie.

Harry potter og mange andre.

Så her er der jo ingen store mestreværker, bare lidt blandet.

Nu se jeg næsten alle typer film, hva med jer? Vh stine

Min yndlings film var/ er klart

Baronessen på benzintanken

Gummi tarzan, Buster og guldregn har jeg slidt op på Vhs af flere gange 

Teenage film Nr 1 er 10 things i hat abort you

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.