Hvor lang tid fra gik der fra nr 1 til nr 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
6 svar
2 synes godt om
27. april 2015

Alenkær

Godaften de dejlige damer

Hvor lang tid gik der fra i havde født den første til i blev gravide men den næste?

Min søn bliver 5 nu har til november og jeg har ikke været på prævention siden 2012.

så ville høre hvor langt tid der gik med jer andre og eventuelt om der er nogle der er i sammen situation

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2015

Sitrani

Alenkær skriver:

Hvor lang tid gik der fra i havde født den første til i blev gravide men den næste?

Min søn bliver 5 nu har til november og jeg har ikke været på prævention siden 2012.

så ville høre hvor langt tid der gik med jer andre og eventuelt om der er nogle der er i sammen situation

Fødte min første i juni 2011.. var herefter på prævention indtil november 2013, blev gravid to mdr. efter og fødte min nr. 2 i oktober sidste år 

Anmeld Citér

27. april 2015

Kløver

Alenkær skriver:

Jeg har 14 mdr imellem nr 1-2 gik 3 mdr med æl-teste 

nr 3 kom efter 9 mdrs behandlingsforløb med hormoner. Der er 26 mdr imellem nr 2-3 og venter nr 4, hvor der bliver ca 13-14 mdr imellem nr 3-4 

Anmeld Citér

27. april 2015

Blop2

Fødte vores første i december 2011. Var på p-piller indtil september 2013, og blev gravid 3 måneder senere. Fødte vores andet barn i august 2014.

Anmeld Citér

27. april 2015

MMOGM

Fødte september 12 og blev gravid igen omkring min søns 1 års fødselsdag (nåede at have mens 1 gang, så var ikke på prævention) fødte igen i juli 14

Anmeld Citér

27. april 2015

amkjaer

Fødte den første i marts 13 og var på prævention indtil september 14 hvor jeg også blev gravid med termin juni 15

Anmeld Citér

27. april 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Den første tog os næsten 2 år at lave og hun er født den 13 april 2014 og er nu gravid med den næste med termin til oktober og vi har ikke rigtig gjort noget for det denne gang 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.