Hvor tidligt valgte I selv at få en scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2015

Babydrøm

ekebiv skriver:

Jeg ville vente til 9+.

Jeg var igennem en MA der var gået til 8+6 (var i 11. uge da det blev opdaget) og jeg fik af vide at der sker så meget i uge 8+ at det er dér mange går til (af dem der "skal" gå til). Da jeg blev gravid igen ventede jeg også til 9+ og der var heldigvis stadig liv.

Okay, det kan jeg godt se, men føles godt nok som længe til.. Okay, vidste ik at risikoen er stor i 8+ det lyder ikke godt  kan jeg læse om det nogle steder eller? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2015

ekebiv

Babydrøm skriver:

Okay, det kan jeg godt se, men føles godt nok som længe til.. Okay, vidste ik at risikoen er stor i 8+ det lyder ikke godt  kan jeg læse om det nogle steder eller? 

Det ved jeg ikke, jeg fik det af vide af hende der scanner mig. Kender en del hvor det er gået galt i netop 8+ men det kan også være et tilfælde. Det vigtigste er at tænke positivt og så går det hele :-)

Anmeld Citér

27. april 2015

Babydrøm

ekebiv skriver:

Det ved jeg ikke, jeg fik det af vide af hende der scanner mig. Kender en del hvor det er gået galt i netop 8+ men det kan også være et tilfælde. Det vigtigste er at tænke positivt og så går det hele :-)

Okay, lyder ik godt, håber det er et tilfælde. Og så vil jeg forsøge at tænke positivt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.