Veer - hyppige men svage og korte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.629 visninger
6 svar
5 synes godt om
27. april 2015

Manna

Er 41+1 og har haft veer i godt en time. Hver 6 minut. 30 sekunder og de fleste kan klares med almindelig vejrtrækning.

Hvad tror i? Er det snydeveer som i sidste uge eller er det nu. Slimproppen gik i går.

Jeg synes det er mærkeligt de er så hyppige når der ikke er mere i dem.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2015

jenny4

Manna skriver:

Er 41+1 og har haft veer i godt en time. Hver 6 minut. 30 sekunder og de fleste kan klares med almindelig vejrtrækning.

Hvad tror i? Er det snydeveer som i sidste uge eller er det nu. Slimproppen gik i går.

Ring da til fødegangen og hør hvad de tænker. Veer føles jo forskelligt..

Anmeld Citér

27. april 2015

alenemor42

jenny4 skriver:

Ring da til fødegangen og hør hvad de tænker. Veer føles jo forskelligt..

Det lyder ikke som om det er veer der gør noget ihvertfald, de skal bide meget mere. Men "snydeveer" kan sagtens komme med 3 min.  Mellemrum også.... det er styrken af dem der er afgørende

Anmeld Citér

27. april 2015

modesty

Jeg fik at vide at jeg skulle ringe til fødegangen når jeg ikke længere følte at jeg kunne tage ansvar for situationen selv. Tror at der var 3 minutter mellem veerne på det tidspunkt, og de var heftige.

Har lige fundet disse på nettet:

https://www.baby.dk/videnom/5p430/foedsel-tiden-hjemme-inden-du-tager-paa-foedegangen.aspx

https://www.baby.dk/videnom/5p429/foedsel-hvornaar-skal-jeg-ringe-til-foedegangen.aspx

Anmeld Citér

27. april 2015

IngenKoPåIsen

uuuuh, spændende 

Jeg vil sige der skal være lidt kortere i mellem, varer lidt længere, og bide lidt mere 

Jeg tror det er nu, men bare kun i opstartsfasen! Måske det allerede er mere igang nu, det er jo nogle timer siden du lavede indlægget 

Held og lykke med forestående fødsel!

Anmeld Citér

27. april 2015

M (:

Manna skriver:

Under min første fødsel blev mine veer aldrig lange nok eller hyppige nok til et tjek på FG - blev dog "tvunget" derind af min mor efter et par timer, da hun fem gange har født på under 5 timer. 

Det viste sig, at jeg var 7 cm åben! 

Anmeld Citér

27. april 2015

Hertz

Ved min første fødselhavde jeg 5 veer på 3 timer de var godt nok heftige men de var overhovedet ikk regelmæssige der var både 12 og 20 min imellem, så fødegangen ville ikk se mig tog nu derind alligevel og var helt åben og kort efter kom min datter. Så følg din mavefornemmelse. Man kan ikk altid regne med hva der er normalt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.