Er der nogen der har købt hus for nyligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.138 visninger
21 svar
11 synes godt om
26. april 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hej alle jer

jeg går her og sukker efter noget mere plads! Pt lever vi på 2.sal, 73kvm, intet udendørsareal - 4 mennesker.. 

Jeg er på barsel lige nu og kæresten læser (su- færdig om 1år). 

Hvordan er bankerne pt? Tror i det er muligt at låne noget som helst med afdragsfrihed indtil han har læst færdigt og dermed stiger til det dobbelte i indkomst? jeg selv er tilbage på alm løn igen "allerede" om 6mdr. 

Synes det lyder til fra venner og bekendte, at lånebeløbene er blevet højere end for bare 2år siden. Kan det passe??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2015

Isabella_mor

Vi købte hus i september til 1,5 mil. Jeg er studerende på barsel og mun kæreste arbejder med fast timeløn på ca 200 i timen. Det kunne sagtens lade sig gøre  

mit råd er at tale med bsnken og se hvad jeres muligheder. 

Nu skal det tilføjes at vi solgte lejligheden og fik et overskud på 100 tusind så vi havde selv til udbetalingen. Det har selvfølgelig noget at sige. 

Anmeld Citér

26. april 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
Isabella_mor skriver:

Vi købte hus i september til 1,5 mil. Jeg er studerende på barsel og mun kæreste arbejder med fast timeløn på ca 200 i timen. Det kunne sagtens lade sig gøre  

mit råd er at tale med bsnken og se hvad jeres muligheder. 

Nu skal det tilføjes at vi solgte lejligheden og fik et overskud på 100 tusind så vi havde selv til udbetalingen. Det har selvfølgelig noget at sige. 

Vi har desværre ingenting andet end en kassekredit på 25kilo som er i bund.  Har den været et par år.

Det er så også den eneste lille gæld vi har. Ingen su lån eller lign. Så de kan jo se at vi kan leve på noget lignende en sten