Nogen der har set hjerteblink 6+1?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2015

Anonym trådstarter

Snevejr84 skriver:

Det gjorde jeg ogs���

Altså så hjerteblink meget tidligt?

er bare så nervøs i forvejen så frygter virkeligt ikke at se noget og dermed blive mere nervøs

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2015

amkjaer

Jeg har set hjerteblink ved 6+1 med min første og 6+0 denne gang og er nu i uge 33 :-) 

Anmeld Citér

26. april 2015

Os&lilledig

Hvad fik du af besked da du ikke kunne se hjeteblink? Kunne de på anden måde se at der var et levedygtigt foster der inde?

Nej man kan kun se at det lå i livmoderen, og vi kunne komme igen senere og se om det var blink.  Vi fik afvide at det var var dumt søge at se blink i 6+. Fordi det kunne starte og slutte igen i lige præcis denne uge. Der var større chance for at det forsatte når man så hjertet 7+. 

Og det var jo desværre det som skete i vores første graviditet. 

Vi blev kun scannet 6+1 her i anden graviditet, grundet blødning og mistanke om abort. 

Anmeld Citér

26. april 2015

namaha

Anonym skriver:

Jeg har tid til tidlig scanning imorgen, jeg vil efter egne beregninger være 6+1...

jeg har mistet før så er noget nervøs denne gang, og jeg kan ikke lade være med at tænke på om de har givet mig en tid for Tidlgt?

tænker hvis mine beregninger bare er et par dage forkerte er chancen for hjerteblink meget lille?

Jeg var til scanning da jeg selv troede jeg var 6+1 men der viste det sig at baby kun var 5+6 og vi så hjerteblink 

din termin kan godt rykke sig jeg blev ved tidlig scanning sat to dage tilbage men til nf blev jeg rykket en dag frem i følge første termin 

Anmeld Citér

26. april 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Jeg har tid til tidlig scanning imorgen, jeg vil efter egne beregninger være 6+1...

jeg har mistet før så er noget nervøs denne gang, og jeg kan ikke lade være med at tænke på om de har givet mig en tid for Tidlgt?

tænker hvis mine beregninger bare er et par dage forkerte er chancen for hjerteblink meget lille?

Jep. MEN det er sjællent noget man forventer på klinikkerne fik jeg at vide. 

Anmeld Citér

26. april 2015

Anonym trådstarter

namaha skriver:

Jeg var til scanning da jeg selv troede jeg var 6+1 men der viste det sig at baby kun var 5+6 og vi så hjerteblink 

din termin kan godt rykke sig jeg blev ved tidlig scanning sat to dage tilbage men til nf blev jeg rykket en dag frem i følge første termin 

Håber jeg er lige så heldig som dig 

Anmeld Citér

26. april 2015

Anonym trådstarter

amkjaer skriver:

Jeg har set hjerteblink ved 6+1 med min første og 6+0 denne gang og er nu i uge 33 :-) 

Håber jeg er lige sp heldig som dig 

Anmeld Citér

26. april 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Nej man kan kun se at det lå i livmoderen, og vi kunne komme igen senere og se om det var blink.  Vi fik afvide at det var var dumt søge at se blink i 6+. Fordi det kunne starte og slutte igen i lige præcis denne uge. Der var større chance for at det forsatte når man så hjertet 7+. 

Og det var jo desværre det som skete i vores første graviditet. 

Vi blev kun scannet 6+1 her i anden graviditet, grundet blødning og mistanke om abort. 

puuh åh jeg bliver mere og mere nervøs... Det bliver en lang uge 

Anmeld Citér

26. april 2015

*CKB*

Vi så 6+3. Jm sagde det lige var begyndt at slå - muligvis dagen før.. hun mente jeg var 5+2 - men nu hvor jeg er i 34. uge, ka jeg regne ud det var 6+3.

Så hvis du bare er forberedt på det kan være for tidligt, så ska det nok blive en dejlig oplevelse hvis blinket er der. - Det behøver jo ikk betyde det værste.

Håber der er et blink til dig 

Anmeld Citér

26. april 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

puuh åh jeg bliver mere og mere nervøs... Det bliver en lang uge 

Det er LORT at vente i starten.. Mine nerver sidder også ude på tøjet! Man ved godt at går noget galt, så er det fordi lille fisen ikke har det godt. MEN ALLIGVEL!! :/ 

blev scannet 6+1, 6+6 og 7+2.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.