Nogen der har set hjerteblink 6+1?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.171 visninger
22 svar
10 synes godt om
26. april 2015

Anonym trådstarter

Jeg har tid til tidlig scanning imorgen, jeg vil efter egne beregninger være 6+1...

jeg har mistet før så er noget nervøs denne gang, og jeg kan ikke lade være med at tænke på om de har givet mig en tid for Tidlgt?

tænker hvis mine beregninger bare er et par dage forkerte er chancen for hjerteblink meget lille?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2015

esioul

Anonym skriver:

Jeg har tid til tidlig scanning imorgen, jeg vil efter egne beregninger være 6+1...

jeg har mistet før så er noget nervøs denne gang, og jeg kan ikke lade være med at tænke på om de har givet mig en tid for Tidlgt?

tænker hvis mine beregninger bare er et par dage forkerte er chancen for hjerteblink meget lille?

Så hjerteblink 6+2

Anmeld Citér

26. april 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Så hjerteblink 6+2

Okay det lyder godt... Håber virkeligt der er noget at se imorgen...

for ved at hvis man ikke kan se noget, bare fordi det er for tidligt, vil jeg blive mega nervøs alligevel 

Anmeld Citér

26. april 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Jeg gjorde 6+4 så hvis du er så langt henne som du regner med, tror jeg det er muligt

Anmeld Citér

26. april 2015

Snevejr84

Det gjorde jeg ogs���

Anmeld Citér

26. april 2015

Os&lilledig

6+2 blink ( endte som MA, 7+2) 

Nu graviditet: ingen blink 6+1, men fuld hammer på blink 6+6

Anmeld Citér

26. april 2015

modesty

Anonym skriver:

Det virker lidt mærkeligt at du har fået en tid så tidligt. Typisk siger de jo tidligst 7+0. Der kan godt være hjerteblink, men der kan også ikke være hjerteblink - og vel at mærke stadig være et levedygtigt foster. Og det er da ærgerligt hvis du skal gå rundt og bekymre dig til ingen verdens nytte i så fald.

Anmeld Citér

26. april 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det virker lidt mærkeligt at du har fået en tid så tidligt. Typisk siger de jo tidligst 7+0. Der kan godt være hjerteblink, men der kan også ikke være hjerteblink - og vel at mærke stadig være et levedygtigt foster. Og det er da ærgerligt hvis du skal gå rundt og bekymre dig til ingen verdens nytte i så fald.

Synes nemlig også det er meget tidligt, men tænkte jo at det er hospitalet, de ved hvad de snakker om...

først ville hun give mig en tid i onsdags hvor jeg så var 5+3, der sagde jeg selv om det ikke var alt for tidligt

Anmeld Citér

26. april 2015

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Jeg gjorde 6+4 så hvis du er så langt henne som du regner med, tror jeg det er muligt

Håber virkeligt du har ret 

Anmeld Citér

26. april 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

6+2 blink ( endte som MA, 7+2) 

Nu graviditet: ingen blink 6+1, men fuld hammer på blink 6+6

Hvad fik du af besked da du ikke kunne se hjeteblink? Kunne de på anden måde se at der var et levedygtigt foster der inde?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.