Andre der har prøvet? How to anmelde bedrageri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2015

Sujan

Har et familiemedlem der har lavet disse numre med folk... Det er så svinsk og desværre kunne folk ikke gøre noget. Personen fik dog en dom for det inklusiv andre bedrageri ting... Men desværre tror jeg ikke du kan få dine penge igen:-( 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2015

Noneother

Mama85 skriver:

Sorry- klokken er mange.. Men ring ind og sig at du vil anmelde en svindler-ganske enkelt 

Kender det 

Men politiet henviste til hjemmesiden. Og der kan jeg ikke finde noget andet en tyveri. 

Anmeld Citér

25. april 2015

Noneother

Sujan skriver:

Har et familiemedlem der har lavet disse numre med folk... Det er så svinsk og desværre kunne folk ikke gøre noget. Personen fik dog en dom for det inklusiv andre bedrageri ting... Men desværre tror jeg ikke du kan få dine penge igen:-( 

Nej, jeg ved det godt. Det giver desværre bare sådan lyst til selvtægt sådan noget. Og jeg håber da ved gud osse at han får kræft i røvhullet. Og Hellere idag end i morgen. 

Anmeld Citér

25. april 2015

Mama85

Noneother skriver:

Kender det 

Men politiet henviste til hjemmesiden. Og der kan jeg ikke finde noget andet en tyveri. 

Hvis tyveri er det der passer bedst, så bare klik på det, de har jo dine kontaktoplysninger..da jeg meldte noget stjålet her for et stykke tid siden, ringede de efter 2 dage..

Anmeld Citér

25. april 2015

Noneother

Mama85 skriver:

Hvis tyveri er det der passer bedst, så bare klik på det, de har jo dine kontaktoplysninger..da jeg meldte noget stjålet her for et stykke tid siden, ringede de efter 2 dage..

Jeg støder bare ind i det problem at så skal jeg beskrive den stjålede vare, og så ved jeg ikke. Er mine penge en stjålet vare? Og så er forvirringen total. 

Anmeld Citér

25. april 2015

Mama85

Noneother skriver:

Jeg støder bare ind i det problem at så skal jeg beskrive den stjålede vare, og så ved jeg ikke. Er mine penge en stjålet vare? Og så er forvirringen total. 

Ja, og du beskriver hændelsen i samme omgang 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.