Min søn havde brændende ønsket sig en ny tablet i fødselsdagsgave da den han har er gammel og flækket.
Jeg hader at give for meget for tingene og jeg er i øvrigt ikke millionær, så jeg kiggede efter en lettere brugt, fejlkøbt på dba, og fandt i den forbindelse en samsung tab 4, og endte med at overføre det aftalte beløb over mobilepay, med forventning om at han sender.
Da jeg efter 5 dage intet har modtaget, begynder jeg at undre mig. Sender en venlig sms. Intet svar.
Dagen efter (idag) vælger jeg så at tjekke op på det. Det viser sig at telefonnummeret ikke kan slås op, og den går direkte på svarer når jeg ringer den op.
Det virker rigtig underligt nu. så jeg kontakter dba. som så ringer mig op og fortæller at denne bruger allerede er deaktiveret grundet mistanke om svindel, og har derfor valgt at melde det til politiet, men kan selvfølgelig ikke finde noget som helst på deres hjemmeside om bedrageri. Det tætteste jeg kommer er tyveri, og det kommer ikke til at give mening.
Nogen der har noget erfaring de vil dele ud af her?
Jeg ved godt at jeg sikkert ikke får noget ud af det i sidste ende, og gaven er gone, men hold da op hvor er jeg indebrændt.
Anmeld
Citér