autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2015

Lenats31

Absolut ny

Med mindre den kun lige når at blive 7 år gammel når jeg er færdig med at bruge den. Så er jeg nemlig sikker på at materialerne den er lavet af stadig er i god stand. 

der ud over skal det så være fra nærmeste familie eller venner, så keg med sikkerhed ved at den ikke har været impliceret i et uheld. Som en skriver længere op, så kan skaderne være meget svære at se, og man kan ikke være sikker på den holder til et uheld mere. 

Jeg har efterset autostole efetr kollisionstests. Skaderne kan være svære at se TRO MIG.

Ved køb hos venner og familie ved jeg desuden hvordan den er blevet behandlet i dagligt brug.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2015

Chrissi_lgh@hotmail.com

Har stemt ny. Vores 0-13 kg stol var ny, dog på tilbud. Men den var testvinder 2012  (Og har fået at vide af en forhandler i babysam (da vi købte den nye) at vores babyautostol er en af de sikreste, der nogensinde er lavet).

Den vi har nu (9-18 kg) var også ny. Og testvinder fra seneste test (2014). 

Men min genbos datter købte vores babyautostol og base. Men det er også nogen vi kender og ses med privat, så de er jo sikre på at den ikke har været involveret i uheld. Og jeg har kvitteringen endnu hvis der skulle ske noget. Og så er den som sagt en af de allermest sikre, der er lavet. OG de fik den til en god pris  Så hvis jeg var dem kunne jeg også finde på at købe brugt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.