autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvilke stole (selvfølgelig godkendte)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.021 visninger
11 svar
5 synes godt om
22. april 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Efter en lille diskussion om autostol blev jeg nysgerrig... hvilke stole kunne I finde på at købe til jeres barn/børn?...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2015

asff

Ms.Sunshine skriver:

Efter en lille diskussion om autostol blev jeg nysgerrig... hvilke stole kunne I finde på at købe til jeres barn/børn?...

Jeg vil kun købe ny, da jeg så er 100% sikker på, den ikke har været i ulykke og dermed er beskadiget.

Anmeld Citér

22. april 2015

MM00

Altid ny og af et godkendt og sikkert mærke, ikke en billig. Vil kun købe brugt af familie og venner.

Anmeld Citér

22. april 2015

MorTilN

Jeg ville købe ny og det skal være den sikkerste på market.

Jeg ville til nød kunne købe fra den nærmeste familie da vi har samme syn på sikkerhed på det punkt men kun vis den er købt fra nu af, er under 5 år gammel og ikke har været med i en ulykke.

Anmeld Citér

22. april 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg har købt brugt. Baby autostolen købte jeg gennem dba.

Den vi bruger nu er en udlejningsmodel jeg har fået lov at købe fra kære børn. Kommer jeg tilbage med den til juni så får jeg pengene tilbage for den

Anmeld Citér

22. april 2015

FruStolpe

Altid ny og gerne bedst i test. 

Sikkerhed frem for alt 

Anmeld Citér

22. april 2015

Miss BananaHammock

Jeg køber ikke en brugt autostol. Jeg er desværre ikke klar til at stole på sælger, da man ofte ikke kan se på stolene hvis de har været i et uheld. Og selv et lille uheld kan være slemt nok for stolen, til at den skal skiftes. Så en pæn, velholdt stol, med tydeligt mærke, kan desværre stadig godt være ubrugelig. 

Derfor køber jeg kun nye autostole.

Anmeld Citér

22. april 2015

Christabelle

Ville kun købe ny og bedst i test

Anmeld Citér

22. april 2015

gokkelok

Ny, medmindre man kender sælgeren godt, så ved man jo om de har kørt galt eller ej. 

Anmeld Citér

22. april 2015

(august)

Har stemt ny, da jeg ikke ville købe fra nettet brugt. Vi har dog købt en af vores nabo, da vi ved den ikke har været med i nogle ulykker og der har været passet godt på den. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.