Det navn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.204 visninger
18 svar
14 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. april 2015

Anonym trådstarter

Efter at have diskuteret med kæresten om navnet til vores søn i flere måneder, blev vi endelig enige i går og hertil morgen får jeg så ringet til præsten og bestilt dåb. 

Men nu sidder jeg lidt med følelsen af, at det er det forkerte navn, vi har valgt. Min kæreste er ligeglad... 

Vi har besluttet os for Milas, fordi vi havde svært ved at se en voksen mand med navnet Ollie, men nu synes jeg alligevel, jeg kan se ham  

Puha, det er svært... Hvilket et kan I bedst lide? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2015

TNBC

Anonym skriver:

Efter at have diskuteret med kæresten om navnet til vores søn i flere måneder, blev vi endelig enige i går og hertil morgen får jeg så ringet til præsten og bestilt dåb. 

Men nu sidder jeg lidt med følelsen af, at det er det forkerte navn, vi har valgt. Min kæreste er ligeglad... 

Vi har besluttet os for Milas, fordi vi havde svært ved at se en voksen mand med navnet Ollie, men nu synes jeg alligevel, jeg kan se ham  

Hvorfor ikke Oliver, og så bruge Ollie som kælenavn?

Anmeld Citér

21. april 2015

Ciss

Jeg synes Milas er flott! - og jeg synes Ollie lyder lidt i retning af et kælenavn, så jeg tror, I har taget den rigtige beslutning.

Anmeld Citér

21. april 2015

IngenKoPåIsen

Jeg synes Ollie er rigtig flot, og selv hvis jeg ikke syntes det var det også sagen uvedkommende. Hvis I føler for at Ollie er det rigtige navn, så er det det rigtige navn uanset hvad vi andre føler og tænker omkring det. Hvis I synes at Ollie er det rigtige, vil andre også synes det, når først det er det han hedder. Jeg synes dog også Milas er flot, men igen, det er jo faktisk ikke vigtigt for andre end jer der er hans mor og far  Held og lykke med navnevalg og dåb, jeg håber I får en skøn dag, når I kommer dertil 

Anmeld Citér

21. april 2015

PernilleogLouis

Ville klart vælge det jeg havde den bedste fornemmelse med - ville ik kunne give ham et navn som jeg følte var forkert ��

Anmeld Citér

21. april 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Hvorfor ikke Oliver, og så bruge Ollie som kælenavn?

Oliver er desværre allerede "taget" af den nærmeste familie. 

Anmeld Citér

21. april 2015

TNBC

Anonym skriver:

Oliver er desværre allerede "taget" af den nærmeste familie. 

Hmm... Nogen I ser tit?

Anmeld Citér

21. april 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Milas er smukt Ollie er et kælenavn for Oliver 

Anmeld Citér

21. april 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Hmm... Nogen I ser tit?

Ja, det er min søsters søn, som vi gerne passer 2 gange om ugen, så det ville være lige tæt nok

Anmeld Citér

21. april 2015

Mama85

Anonym skriver:

Hvis du føler at Milas ikke er det rigtige navn, så skal han da have et andet navn. Ollie er et rigtig flot navn, kan se en voksen med det navn, Milas er ikke et navn der falder i min smag.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.