navn: Nova Maria Magdalena
aldrer: 8 mdr. og 3 uger
kost: MME, havregrød, brød, bondebrød, bønnepostej, avocado, fisk, risgrød, æbler, pærer, bananer, majsgrød, A38, ost, ris, pasta, sødmælk og meget andet...
okø/ikke okø: 80 % øko, vil jeg tro.
hvor tit spises der: ca. 6 gange.
bleer: (mæker) Stofbleer. MrsMartens: Uld er et uovertruffent materiale og det er nemt at behandle, så kom du bare igang med det :)
hvor tit skiftes der ble: 6 gange og ellers efter behov.
hvor tit bades der: hver anden dag.
tænder? De to første er på vej
baby massage: (hvornår) (hvorfor) Ikke decideret, men bliver krammet og kanøflet og kælet meget.
hvor soves der: (om natten) (om dag) Om natten hos Far og Mor og om dagen i barnevogn.
yngling legetøj eller ting: En stor bog om Bamse, som jeg kan slå på og ligge ovenpå, vaskeklude til at vinke med, min nye tandbørste, en lille bitte abe og min elskede dukke Camille.
hvordan bliver du puttet: (hvem) (hvordan) (hvornår) Mest af Far, for Mor falder bare i søvn, når hun forsøger sig. Jeg bliver sunget på og hvisket til og så siger de godnat og så falder jeg enten i søvn eller ligger lidt og dunker på væggen og synger.
hvad elsker du? (barnet) Mormor! Og farlige flyveture og frygtelige kildeture.
hvad hader du? (barnet) At vælte og slå mig og at blive lagt til middagslur, når det ikke passer mig, selvom jeg er overtræt.
hvad skal du være når du bliver stor? (i følge mor og far) Jeg skal blive boende hjemme hos Mor og Far altid og bare være sammen med dem!
kravler du? (barnet) Det mener jeg selv.
går du ? (barnet) Nej.
sider du? (barnet) Ja, rigtig fint. Jeg er god til at holde balancen også, så jeg kan strække mig langt uden at vælte.
ruller du? barnet Så hurtigt, at du ikke engang ved, jeg gjorde det.
plyrede du i stavelser (barnet) NananaNANAnananana og bababa og mamama og så har jeg også sagt både Ahmed og Hej Birgitte en enkelt gang.
andet du vil fortælle? Jeg er meget, meget dejlig (L)
Anmeld