navn: Simon Højslet Lunøe
alder: 8 mdr og 17 dage
kost: havregrød med jordbæryoghurt, 3-kornsgrød, babyrugbrød med leverstohej eller smøreost, banan, banan og atter banan, kartoffel/ris/pasta med grønt og kød, to flasker mme
okø/ikke okø: fifity/fifty
hvor tit spises der: Tit!
bleer: Libero
hvor tit skiftes der ble: 6-8 gange i døgnet
hvor tit bades der: ca. hveranden dag
tænder: to i undermunden og tre i overmunden
baby massage: Hader det! Mor har forgæves forsøgt flere gange, men jeg nægter at ligge stille og jeg bryder mig bare slet ikke om at få creme på og sådan noget tøse-noget...
hvor soves der: Om natten sover jeg i min egen seng på mit eget drengeværelse, og om dagen i min wagon.
yngling legetøj eller ting: Elsker alt der kan bides i - er specielt glad for mobiltelefoner, fjernbetjeninger, computere, ledninger og løse gulvtæpper.
hvordan bliver du puttet: bliver puttet ca kl 19-19:30, mest af mor, men også nogle gange af far. Det foregår på mit værelse, hvor jeg får en flaske mme, og så ligger jeg bagefter og skaber mig i op til tre kvarter, hvor mor eller far så kommer en gang imellem og giver mig sutten og sådan noget, og så griner jeg når det lykkes mig at få dem herind, for jeg er nemlig ikke rigtig ked af det. Efter noget tid giver jeg op og falder i søvn...
hvad elsker du: borte-borte-tit-tit legen..det er bare alle tiders. Og så elsker jeg teletubbierne...nok mere end jeg elsker mor og far.
hvad hader du: At få børstet tænder - yaiks!!! +o(
hvad skal du være når du bliver stor: Brandmand eller fodboldspiller
kravler du: nej, det kan man vel ikke sige. Kommer fremad ved at møve på maven og hive med armene.
går du: Nej da
sider du: Ork ja...men ikke længe af gangen - vil hellere ligge på maven og lege
ruller du: alt det jeg kan komme til
plyrede du i stavelser: JA! jajajaja, hei-hei-, ma-ma-ma (om mad), babababababa
andet du vil fortælle? næææh
Anmeld