Tage på af slankekur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2015

loop

Anonym skriver:

Tak for svar. Og jeg skulle ikke meget gerne være gravid - jeg er på ppiller..

Vi går ikke efter nogen diæt som sådan herhjemme. Men jeg har siddet og kigget meget på "gode" og "dårlige" madvarer, og begyndt at lave mad derudfra. Og ellers køber vi bare fedtfattigt. Laver mad i olie frem for magerine, køber 3-7 oksekød, kylling frem for svin, og skummetmælk i stedet mandens elskede letmælk, osv. Det er max. 5-10 kg vi skal tabe os hver, for at komme ned på idealvægten. 

Jeg forstår bare ikke at jeg ikke kan komme ned i de bukser! Jeg synes ikke at jeg virkede til at være oppustet imorges, og det er jo kun små to uger siden jeg passede dem perfekt

En ting er hvad bukserne siger.

Hvad siger vægten og spejlet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2015

ErDetSnartNU

Jeg tænker om du ikke bare kan være oppustet efter livstilsændringen? Hvis du fx er begyndt at spise meget fiberrigt og du ikke gjorde det før, så kan det være, at dit system lige skal vænne sig til det

Anmeld Citér

20. april 2015

Anonym trådstarter

Oki måske du ku skrive hva du spiser på en dag. 

Jeg har selv tabt 16 kg i løbet af det sidste 1,5år ved lchf da jeg ved mit problem er kulhydrat. S det har jeg skåret væk i min kost. Tænker man ska ind og se hvor ens overforbrug er også ta den der fra

Jamen idag har jeg fået en skål yoghurt om morgenen, med lidt musli. Til middag fik jeg to stykker rugbrød med leverpostej (Tulips franske fedtfattige) og agurk. Til aften har vi fået en tærte med broccoli, blomkål, gulerødder, kyllingetern og filetbacon (bacon uden fedt på). Den er lavet på skummetmæk og æg, så ingen fløde  plus 1 æble i løbet af dagen. Så...

Anmeld Citér

20. april 2015

Anonym trådstarter

loop skriver:

En ting er hvad bukserne siger.

Hvad siger vægten og spejlet?

Spejlet siger at jeg har fået mave  hvilket jeg aldrig har haft før, max. en lille delle....

Anmeld Citér

20. april 2015

loop

Anonym skriver:

Spejlet siger at jeg har fået mave  hvilket jeg aldrig har haft før, max. en lille delle....

Men hvad siger vægten?

Kroppen kan godt omfordele fedtet ved en slankekur, men om det kan ske på så kort tid ved jeg ikke.

Anmeld Citér

20. april 2015

Chris87

Det er ganske normalt - jeg har selv  været et større vægttab igennem 46 kg for være præcis. I starten blev jeg enormt oppustet og tarmene kunne rumle til tider, og det fordi at alle de dårlige fedtstoffer man har smidt i hovedet, faktisk er lageret i tarmens vægge (lyder virkelig ulækkert når man høre det sådan).

Du vil muligvis også opleve hævet ben - altså vand i kroppen, det skete også for mig. Jeg siger ikke det sker, men bliv ikke forskrækket hvis det skulle være  

Bare lov mig ikke at starte et vægttab med fx detox kur, jeg blev rigtig syg og skidt tilpas, og den diætist jeg snakkede med frarådet det også stærkt - det simpelthen pga tarmens flora .

Alt efter Hvordan folks krop reagerer kan der gå alt fra 1 til 4 måneder før det der til tider oppustet hed går væk .

Håber mit svar hjalp lidt

Anmeld Citér

20. april 2015

Anonym trådstarter

loop skriver:

Men hvad siger vægten?

Kroppen kan godt omfordele fedtet ved en slankekur, men om det kan ske på så kort tid ved jeg ikke.

Vores badevægt gik i stykker for nogle måneder siden, så jeg har ikke haft mulighed for at veje mig de sidste par måneder 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.