Tage på af slankekur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.284 visninger
16 svar
3 synes godt om
20. april 2015

Anonym trådstarter

Hej alle. 

Manden og jeg er gået på slankekur herhjemme fra for 4 uger siden, så der ikke sidder en masse overflødige kilo når vi skal til at starte pb.

De sidste 2 uger har vi levet sundere end nogensinde før, dog ikke med salat hver dag, men ikke fed, nærende og sund ma. Og det har været super dejligt. Imorges ville jeg tage min jeans på, som jeg ikke har haft på i 2 uger, og jeg kunne ikke komme ned i dem!!! 5 cm fra knap til hul  Hvordan pokker er det muligt???? Andre der har prøvet lignende??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2015

B&J

Mulig vis oppustet det kan man godt blive hvis man laver ny kost kroppen skal ko også med det er lige det eneste jeg kan tro med mindre det er meget længe siden du har haft de bukser på 

Anmeld Citér

20. april 2015

SandraXOXO

Hvis du har spist mindre og sundere end du plejer tror din krop måske at du sulter og holder derfor på alt, og ophober det i kroppen? Eller også er du bare oppustet, jeg har også dage hvor mine jeans kommer på uden at skulle åbnes, og dage hvor de knap kan lukkes  

Anmeld Citér

20. april 2015

jenny4

TRor også det er fordi du er oppustet (med mindre du er naturligt gravid?)..

Har dog nogle gange mistænkt mine jeans for at krympe inde i skabet. Måske det også er sket for dine?

Anmeld Citér

20. april 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil

Kan anbefale at i tæller kalorier på f.eks. Madlog. Det kan give et rigtig godt billede af, hvilke madvarer man skal være varsom med og også hvilke mængder man kan spise. Og så husk at sund mad ikke nødvendigvis er slankende

Anmeld Citér

20. april 2015

modesty

Anonym skriver:

Hej alle. 

Manden og jeg er gået på slankekur herhjemme fra for 4 uger siden, så der ikke sidder en masse overflødige kilo når vi skal til at starte pb.

De sidste 2 uger har vi levet sundere end nogensinde før, dog ikke med salat hver dag, men ikke fed, nærende og sund ma. Og det har været super dejligt. Imorges ville jeg tage min jeans på, som jeg ikke har haft på i 2 uger, og jeg kunne ikke komme ned i dem!!! 5 cm fra knap til hul  Hvordan pokker er det muligt???? Andre der har prøvet lignende??

Hvilken diæt spiser I efter?

Anmeld Citér

20. april 2015

Anonym trådstarter

Tak for svar. Og jeg skulle ikke meget gerne være gravid - jeg er på ppiller..

Vi går ikke efter nogen diæt som sådan herhjemme. Men jeg har siddet og kigget meget på "gode" og "dårlige" madvarer, og begyndt at lave mad derudfra. Og ellers køber vi bare fedtfattigt. Laver mad i olie frem for magerine, køber 3-7 oksekød, kylling frem for svin, og skummetmælk i stedet mandens elskede letmælk, osv. Det er max. 5-10 kg vi skal tabe os hver, for at komme ned på idealvægten. 

Jeg forstår bare ikke at jeg ikke kan komme ned i de bukser! Jeg synes ikke at jeg virkede til at være oppustet imorges, og det er jo kun små to uger siden jeg passede dem perfekt

Anmeld Citér

20. april 2015

L&V

Anonym skriver:

Tak for svar. Og jeg skulle ikke meget gerne være gravid - jeg er på ppiller..

Vi går ikke efter nogen diæt som sådan herhjemme. Men jeg har siddet og kigget meget på "gode" og "dårlige" madvarer, og begyndt at lave mad derudfra. Og ellers køber vi bare fedtfattigt. Laver mad i olie frem for magerine, køber 3-7 oksekød, kylling frem for svin, og skummetmælk i stedet mandens elskede letmælk, osv. Det er max. 5-10 kg vi skal tabe os hver, for at komme ned på idealvægten. 

Jeg forstår bare ikke at jeg ikke kan komme ned i de bukser! Jeg synes ikke at jeg virkede til at være oppustet imorges, og det er jo kun små to uger siden jeg passede dem perfekt

Jeg tænker at i ska lave noget mere om før rnd det batter. De få ændringer er så lidt i kalorierat det vil ta evigheder før det ka mærkes og ses

Anmeld Citér

20. april 2015

Anonym trådstarter

L&V skriver:

Jeg tænker at i ska lave noget mere om før rnd det batter. De få ændringer er så lidt i kalorierat det vil ta evigheder før det ka mærkes og ses

Ja selvfølgelig. Det var også bare uddrag af hvilke ændringer vi har lavet, der er skam meget mere

Anmeld Citér

20. april 2015

L&V

Anonym skriver:

Ja selvfølgelig. Det var også bare uddrag af hvilke ændringer vi har lavet, der er skam meget mere

Oki måske du ku skrive hva du spiser på en dag. 

Jeg har selv tabt 16 kg i løbet af det sidste 1,5år ved lchf da jeg ved mit problem er kulhydrat. S det har jeg skåret væk i min kost. Tænker man ska ind og se hvor ens overforbrug er også ta den der fra

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.