Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2015

Lilleblyp

Vi var i babysam i fredags for at kigge på barnevogn, vi havde besluttet os for en Odder Vogn men tænkte ikke den skulle købes samme dag, men da ekspedienten oplyste at Odder fabrikken holder lukket hele juli måned og der er 8-10 uger leveringstid fik vi pludselig travlt (har termin 28. Juli)... Og bum så havde vi købt en Odder vogn, men så er det da på plads

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2015

Goggelogge

Hos os gik der 16 - 18 uger at få vores Odder vogn

Anmeld Citér

21. april 2015

Janey

Profilbillede for Janey

Det kommer vist også an på både butik og hvilket mærke vogn I vil have. Emmaljunga og Odder har lang leveringstid, mens et mærke som Basson kan leveres på en uge.

Da vi skulle have vores første, vidste jeg heller ikke, at der kunne være lang leveringstid, så vi kiggede først 14 dage før termin, og det var ikke noget problem med den vogn, vi valgte (Jedo Clara), da det var en lagervare i den butik, vi købte i, så de kunne levere med det samme. Da den senere blev tilbagekaldt, valgte vi en Basson og fik den efter 3 dage. Det er først senere jeg har hørt om de lange leveringstider, da vi som skrevet valgte andre mærker end Odder og Emmaljunga og derfor aldrig mødte den lange leveringstid.

Anmeld Citér

24. april 2015

JeanetteK

Der er selvfølgelig også muligheden for at bestille online, hvor der er lidt mindre leveringstid :-) Men der har man selvfølgelig ikke altid de samme muligheder for brands/modeller :-)

Anmeld Citér

29. april 2015

Mom2

skoust skriver:

wow!! 

så er det vist på tide vi får bestilt en barnevogn.. jeg er i uge 24 i morgen hold da op jeg troede der var massere af tid

Du er langt fra den eneste som tror det ikke tager ret lang tid. Det samme gælder for klapvogne, der kan også være ugers ventetid, dog ikke så lang tid, men vi ventede 3 uger på vores

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.