Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.190 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. april 2015

skoust

hej..

jeg har hørt at hvis man går i ønske børn eller baby Sam og man så bestiller en barnevogn kan det virkeligt så passe der går 12 uger før man får den???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2015

Mom2

skoust skriver:

hej..

jeg har hørt at hvis man går i ønske børn eller baby Sam og man så bestiller en barnevogn kan det virkeligt så passe der går 12 uger før man får den???

Ja for de har ikke rigtig noget på lager, som regel har de kun de vogne, som står til udstilling i butikken

Anmeld Citér

19. april 2015

skoust

Christina88 skriver:

Ja for de har ikke rigtig noget på lager, som regel har de kun de vogne, som står til udstilling i butikken

wow!! 

så er det vist på tide vi får bestilt en barnevogn.. jeg er i uge 24 i morgen hold da op jeg troede der var massere af tid

Anmeld Citér

19. april 2015

skoust

Christina88 skriver:

wow!! 

så er det vist på tide vi får bestilt en barnevogn.. jeg er i uge 24 i morgen hold da op jeg troede der var massere af tid

Anmeld Citér

19. april 2015

MorTilN

skoust skriver:

hej..

Det passer meget godt, jeg har hørt 8-12 uger an på hvilken model og farve man vil have, da de skal bestille den vogn med den farve kasse, stel og hjul man gerne vil have hos producenten, har dog også hørt at nogle af babysam's butikker har visse Odder modeller i visse farver stående i butikken som man kan få med samme dag.

Anmeld Citér

20. april 2015

Mom2

skoust skriver:

wow!! 

Ja det er vist ved at være tid så

Anmeld Citér

20. april 2015

Babyklokke

Jeg fik også selv travlt med at bestille barnevogn da jeg hørte om leveringstiden. 

Damen i ønskebørn forklarede mig at med emmaljunga barnevogne, laver fabrikken kun et vis antal om ugen i én farve, næste uge laver de så en anden farve. Så hvis de lige har lavet hvide vogne, kan man risikere at skulle vente til de har været hele farverækken igennem, før de laver hvid igen 

Anmeld Citér

20. april 2015

Ellie79

skoust skriver:

hej..

Tror det er forskelligt vi ringede til babysam mandag i sidste uge og ville hører på en emmaljunga i special farve altså ikke den gængse sort og vi modtog den i dag, har termin på torsdag. Men altså kræver jo is i maven, vi ville have købt brugt så derfor havde vi intet gjort, tiden skred så for os og vi gav babysam et kald så nu kan vi trille i weekende..  

Anmeld Citér

20. april 2015

Mom2

AnjaB skriver:

Tror det er forskelligt vi ringede til babysam mandag i sidste uge og ville hører på en emmaljunga i special farve altså ikke den gængse sort og vi modtog den i dag, har termin på torsdag. Men altså kræver jo is i maven, vi ville have købt brugt så derfor havde vi intet gjort, tiden skred så for os og vi gav babysam et kald så nu kan vi trille i weekende..  

I har bare været heldige at de har haft lige den farve i ville have på lager ved Emmaljunga

Anmeld Citér

20. april 2015

Mama85

For at være på den sikker side, ja..sidste gang vi var ude og købe barnevogn fik jeg den med samme dag, så man kan sagtens være heldig, men bestemt ikke noget man skal satse på.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.