Hvor længe i str 62, 68 & 74 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2015

Christabelle

Min datter brugte str 62 fra hun var 4,5-7 mdr, str 68 fra 7-10 mdr og str 74 fra 10-16 mdr... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Det kommer jo helt an på hvor hurtig han vokser. Min mindste fylder to til juni og har stadig tøj i 74 han kan passe , han har været rigtig længe i hver str. Min store dreng er fra  slut nov og han brugte 74 den første sommer og han var en ordentlig basse. Hvis der er også forskel på str fra mærke til mærke  

Anmeld Citér

19. april 2015

Mor Christa

Min datter er 11 mdr og bruger 74 :-) hendes storebror brugte 68 da han var 3-5 mdr.. :-) 

Anmeld Citér

19. april 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Lomm skriver:

har en dreng på 7,5 uge, han bruger pt str 62. Så lige de havde nogle billige "undertrøje-bodies" i Føtex, som vil være gode til når det bliver varmt i juli/august. Men jeg kan ikke gennemskue hvad str jeg skal købe - han vil til den tid være 4-5 mdr.

til jer der lige har været der: hvor længe passede jeres størrelserne 62, 68 & 74?

jeg kan ikke rigtig huske hvornår min datter voksede ud af de forskellige størrelser...

men jeg ved at min datter der lige er fyldt 1 år stadig bruger 74, men der går nok ikke længe før hun skal rykke op i 80...

Anmeld Citér

19. april 2015

Frk_Louise

Lomm skriver:

har en dreng på 7,5 uge, han bruger pt str 62. Så lige de havde nogle billige "undertrøje-bodies" i Føtex, som vil være gode til når det bliver varmt i juli/august. Men jeg kan ikke gennemskue hvad str jeg skal købe - han vil til den tid være 4-5 mdr.

til jer der lige har været der: hvor længe passede jeres størrelserne 62, 68 & 74?

Min datter er 5,5 måned og bruger str. 62+68.. Tror altså det er meget forskelligt 

Anmeld Citér

19. april 2015

Sitrani

Lomm skriver:

Her sprang hun næsten str. 62 over... hun var 54 cm ved fødslen og 4060 gram.... hun voksede bare hurtigt, så vi brugte kun str 62 i et par uger max! Og str. 68 brugte hun vel efterfølgende i et par mdr. Nu er vi i str. 74 og hun er 6 mdr.

Anmeld Citér

20. april 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Tak for alle svarene, tror jeg satser på 68 da han vokser hurtigt

Anmeld Citér

20. april 2015

Bjørnemor

Min dreng brugte str 56 i 3 uger, str 62 i 5 uger, 68 i 3 uger og 74 i 6 uger. Han kom i en str 74, da han næsten var 4 måneder gammel.  Men det er jo meget forskelligt fra barn til barn, hvor hurtigt de vokser, så det er jo ikke sikkert at sige, hvad str dit barn kommer til at bruge til sommer 

Anmeld Citér

20. april 2015

lineog4

Jeg tror jeg ville købe nogen i str 68 og nogen i 74 for de kan sagtens pludselig springe en størrelse over. 

Mine to ældste brugte forresten str 74-80 da de var et halvt år og var i 92 som et-årige. Mens den mindste først kom ud af 92 da han var 3 så børn er vidt forskellige.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.