Hvor længe i str 62, 68 & 74 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.906 visninger
18 svar
14 synes godt om
19. april 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

har en dreng på 7,5 uge, han bruger pt str 62. Så lige de havde nogle billige "undertrøje-bodies" i Føtex, som vil være gode til når det bliver varmt i juli/august. Men jeg kan ikke gennemskue hvad str jeg skal købe - han vil til den tid være 4-5 mdr.

til jer der lige har været der: hvor længe passede jeres størrelserne 62, 68 & 74?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Lomm skriver:

har en dreng på 7,5 uge, han bruger pt str 62. Så lige de havde nogle billige "undertrøje-bodies" i Føtex, som vil være gode til når det bliver varmt i juli/august. Men jeg kan ikke gennemskue hvad str jeg skal købe - han vil til den tid være 4-5 mdr.

til jer der lige har været der: hvor længe passede jeres størrelserne 62, 68 & 74?

Det kan jeg sinpelhen ikke huske, så følger lige med så jeg er forberedt i forhold til lillebror.

men kan huske min dreng brugte 74 i sin første vinter, han er født 30. Maj.

iøvrigt brugte jeg de bodyer uden ærmer under langærmede om vinteren.

Anmeld Citér

19. april 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Det er måske i virkeligheden mere smart at spørge hvad str en dreng på 4-5 mdr ca bruger....

Anmeld Citér

19. april 2015

Berta

Hej

Det er meget forskelligt. Min søn brugte str 80 da han var 5-6 mdr. Men hvis din søn nu bruger 62 så er det jo nok str 68 til sommer. 68 svarer normalt til 6 mdr og 74 til 9 mdr.

/Berta

Anmeld Citér

19. april 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Lomm skriver:

Det er måske i virkeligheden mere smart at spørge hvad str en dreng på 4-5 mdr ca bruger....

Muligvis str 68

Anmeld Citér

19. april 2015

April-baby

Det meget forskelligt, herhjemme bruger overs datter på 5 dage, str 62 i body, og nogle andre i 56, bukse str er 50 og 56, så det er meget forskelligt, plus det kommer jo os an på om du har en baby der er stor eller lille (: 

Anmeld Citér

19. april 2015

FruStolpe

Min pige er knapt 11 måneder og hun bruger str. 74 

Så det er svært at regne med 

Anmeld Citér

19. april 2015

MorTilN

Jeg fandt sådan en fin en her i babysam's 2014 katalog:

Anmeld Citér

19. april 2015

Snevejr84

Du kan slet ikke sammenligne, der er så stor forskel. Min søn brugte næsten ikke str 62 3-4 uger i str 68 og længe i 74

Anmeld Citér

19. april 2015

Mor til F

Lomm skriver:

Det er jo ikke til at sige,  hvilken str din dreng kommer til at bruge,  når han er 4-5 måneder gammel,  men som standard,  vil jeg sige str 68 (4-6 måneder).

Det er ikke altid at børn præcis følger størrelserne. 

Min datter på 9 måneder og 15 dage bruger str 74 nu og det kommer hun til i hvert fald en måned mere  - selvom str 74 normalt dækker over 6-9 måneder. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.