Overvægtig og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2015

Carina:-)

Bekendt 140 + og 39 år . Hun sagde det tog 1½ år men hun havde jo altså også alderen imod sig.

Min svigerinde vejede 115 da hun sidst blev gravid og hun var 37 .Og det var i første forsøg.

Kender flere der er godt i stand og er blevet gravide så tror ikke du skal miste håbet :)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2015

Prinsessens'Mor<3

Carina:-) skriver:

Bekendt 140 + og 39 år . Hun sagde det tog 1½ år men hun havde jo altså også alderen imod sig.

Min svigerinde vejede 115 da hun sidst blev gravid og hun var 37 .Og det var i første forsøg.

Kender flere der er godt i stand og er blevet gravide så tror ikke du skal miste håbet :)

Tak
har prøvet 1 år, blev gravid i dec, men det var ikke et levedygtigt barn, så skulle have det fjernet i feb

Anmeld Citér

18. april 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg vejer 100+ og har en sund og fin datter på 10 mdr. Graviditeten forløb problemfrit og fødslen var fantastisk.

jeg er ikke i specielt god form, hvilket ellers er en fordel til det maraton en fødsel er, men fik af vide bagefter, at jeg var den sejeste førstegangsfødende hun havde mødt.

Tog ikke på under graviditeten. Kun 8 kg i løbet Af den sidste uge(rent vand).

Så det kan godt lade sig gøre  Blev dog gravid i første cyklus. Det var dog ikke helt planlagt

held og lykke med PB 

Anmeld Citér

18. april 2015

Os&lilledig

184 høj og 102 kg. Gravid i 3 forsøg (mistede desværre) og herefter gravid i 2 forsøg  

jeg er 6+3. Så ved endnu ikke hvordan det ender  

Anmeld Citér

18. april 2015

Kløver

Prinsessens'Mor<3 skriver:

Nogen herinde der har prøvet og blive gravid mens de vejede 100+??

Jeg er selv over de 100+ og er i gang med vægttab og projekt baby 2, men kan det lade sig gøre og blive gravid med en vellykket graviditet i med denne størrelse?

Nogen der vil fortælle sine erfaringer, mens de prøvede, hvor længe det tog, hvordan de blev og hvordan med cyklus mm.??

Har ved 2 graviditeter vejet lige under men har sidste gang vejet 109 ved graviditet start og denne gang 102 ved graviditet start 

Jeg har pco+pcos 

1 gang blev jeg gravid da vi ventede på mens så jeg kunne starte i hormonbehandling

2 gang gravid i 2-3 cyklus hvor vi prøvede med æl-teste, der var nr 1 va 5-6 mdr (14 mdr imellem børnene) 3 gang tog det 9 mdr med hjælp, og hormoner og blev ogen hurtigt gravid herefter(bliver 13-14 mdr imellem de 2 yngste) 

Anmeld Citér

20. april 2015

Prinsessens'Mor<3

Årgangs Mor skriver:

Har ved 2 graviditeter vejet lige under men har sidste gang vejet 109 ved graviditet start og denne gang 102 ved graviditet start 

Jeg har pco+pcos 

1 gang blev jeg gravid da vi ventede på mens så jeg kunne starte i hormonbehandling

2 gang gravid i 2-3 cyklus hvor vi prøvede med æl-teste, der var nr 1 va 5-6 mdr (14 mdr imellem børnene) 3 gang tog det 9 mdr med hjælp, og hormoner og blev ogen hurtigt gravid herefter(bliver 13-14 mdr imellem de 2 yngste) 

hvordan var dine cykluser??

Anmeld Citér

20. april 2015

Blop2

Barn nr. 1 vejede jeg 91 kg, og det tog 11 måneder at blive gravid.

Barn nr. 2 vejede jeg 89 kg, og det tog 4 måneder at blive gravid.

Anmeld Citér

20. april 2015

Kløver

Prinsessens'Mor<3 skriver:

hvordan var dine cykluser??

Min cyklus ligger fast på 42-44 dage ca. Kun afviget i tiden mellem 1 fødsel og 2 graviditet hvor den var halveret for at blive normal igen i den cyklus hvor jeg blev gravid 

Anmeld Citér

21. april 2015

MHB

Jeg vejede omkring 103 da jeg blev gravid med min søn og han var der i første forsøg efter jeg havde smidt p-pillerne! Jeg tog 15 kg på under graviditeten!

Derefter gik jeg i gang med et vægttab! Jeg nåede ned på 97 kg og så blev jeg uplanlagt gravid! Jeg er nu 26+ med fidusen i maven Så på trods af overvægt har jeg altså overhoved ikke haft svært ved at blive gravid, tværtimod  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.