Overvægtig og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.480 visninger
18 svar
2 synes godt om
18. april 2015

Prinsessens'Mor<3

Nogen herinde der har prøvet og blive gravid mens de vejede 100+??

Jeg er selv over de 100+ og er i gang med vægttab og projekt baby 2, men kan det lade sig gøre og blive gravid med en vellykket graviditet i med denne størrelse?

Nogen der vil fortælle sine erfaringer, mens de prøvede, hvor længe det tog, hvordan de blev og hvordan med cyklus mm.??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2015

lillespir26

Vejede 91 kg har diabetes og Pco og blev gravid i første cyklus efter Vi besluttede at vi ville prøve 

Anmeld Citér

18. april 2015

Prinsessens'Mor<3

lillespir24 skriver:

Vejede 91 kg har diabetes og Pco og blev gravid i første cyklus efter Vi besluttede at vi ville prøve 

uden nogle hjælpe midler, som æl teste mm?

Anmeld Citér

18. april 2015

lillespir26

Prinsessens'Mor<3 skriver:

uden nogle hjælpe midler, som æl teste mm?

Yes nåede aldrig at bruge dem men du kan prøve at kigge på din udflåd lige så snart du kan strække der 1 cm ved at have klart udflåd på tommel og pegefinger skulle man have æl brug evt æl beregner og brug tricket med fingrene samt sex hvert dag i 14 dage ved beregnet æl så slukke den være hjemme for dig var den ihvertfald med mig 

Anmeld Citér

18. april 2015

Prinsessens'Mor<3

lillespir24 skriver:

Yes nåede aldrig at bruge dem men du kan prøve at kigge på din udflåd lige så snart du kan strække der 1 cm ved at have klart udflåd på tommel og pegefinger skulle man have æl brug evt æl beregner og brug tricket med fingrene samt sex hvert dag i 14 dage ved beregnet æl så slukke den være hjemme for dig var den ihvertfald med mig 

Kan ikke beregne min æl, da min cyklus varer alt mellem 40-80 dage..

Men har købt en masse æl teste..

Anmeld Citér

18. april 2015

lillespir26

Prinsessens'Mor<3 skriver:

Kan ikke beregne min æl, da min cyklus varer alt mellem 40-80 dage..

Men har købt en masse æl teste..

http://www.aegloesningsberegner.dk

Prøv denne 

Anmeld Citér

18. april 2015

Havfruen

Jeg vejede omkring 90 kg da jeg stoppede med mine minipiller. Blev gravid ved første forsøg

Held og lykke

Anmeld Citér

18. april 2015

Prinsessens'Mor<3

lillespir24 skriver:

http://www.aegloesningsberegner.dk

Prøv denne 

den vil have antal dage min cyklus er, det kan jeg jo ikke svare på når det er forskelligt hver gang

Anmeld Citér

18. april 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Ja 2 gang var jeg over. Naturligt gravid. 

Bækkenløsning som med det første. Nr 1 startede uge 9. Nr 2 drillende bækkenet en aften på job, tog en test dagen efter vupti gravid :-) 

Blodtryk normalt tildens i den lave ende. Minus kvalme,  plus væske 30 grader sommer og højgravid duer ik. 

Fødsel tja da hun endelig ville ud og lægge sig rigtig gik det godt. 

Anmeld Citér

18. april 2015

Prinsessens'Mor<3

årgang84 skriver:

Ja 2 gang var jeg over. Naturligt gravid. 

Bækkenløsning som med det første. Nr 1 startede uge 9. Nr 2 drillende bækkenet en aften på job, tog en test dagen efter vupti gravid :-) 

Blodtryk normalt tildens i den lave ende. Minus kvalme,  plus væske 30 grader sommer og højgravid duer ik. 

Fødsel tja da hun endelig ville ud og lægge sig rigtig gik det godt. 

hvad vejede du, hvis jeg må spørge??

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.