Indkøring i vs, hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Mener vi kørte ind på en uge. Men med middagslur hjemme. Ugen efter lur deroppe og hun skrev når han vågnede så jeg næsten var der i det samme. Han som stadig 3 års kan hentes hjem til middagslur. 

Gammel garvet dp mor hvor hvis ungerne var tryg ville hun helst have fulde dage med det samme. Ungerne gæste børn m.m elsker hende. Lege stuen prioteres ikke i indkøringsperiode, 

Hvis man mener indkøringsperiode er for kort kan jeg slet ikke forstå hvorfor ønske opstarts datoen ikke rykkes tilbage ( hvis der er pladsen til barnet)  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2015

CaWi

Vi havde reelt set 1 1/2 mdr til indkøring. Jeg havde skrevet ham op til han var  9 mdr, og så kunne vi tage det i det tempo vi alle var trygge i.

Det endte dog med kun et tage en uges tid

Anmeld Citér

16. april 2015

Mettefpigen

Det skal du slet ikk tænke på nu... det er meget individuelt Hvordan børn tager det... De fleste dp/vs/bh har også en "plan" for hvordan de plejer at gøre det... Her tog det 3-5 dage både i dp og bh ☺

Anmeld Citér

16. april 2015

Anonym trådstarter

Tak for svar allesammen

Tror jeg vil gøre som i siger og bare tage det som det kommer. 

Jeg har kun 1 uge til indkøring, da min barsel faktisk er slut,  før hun starter i vs   Så skal faktisk tage ferie,  for at kunne køre hende ind - øv! 

Hun kommer til at være næsten 11 måneder når hun skal starte.  Vi havde ønsket plads 1 måned før,  men de kunne ikke lade sig gør, med mindre vi ville bruge 1 1/2 time på transport hver vej til vs,  da vi ikke har bil

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.