Anonym skriver:
Hej piger 
Min datter skal godt nok først starte i vs til sommer, men jeg er allerede begyndt at tænke på, hvordan jeg giver hende den bedste start.
Jeg har desværre kun 1 uge til indkøring og er i tvivl om det er nok?
Hvordan kørte i jeres børn ind?
Jeg tænker at vi måske er der 1 1 / 2 time den første dag - fra de får formiddags mad ved 9 tiden og ca frem til frokost.
Dagen efter tænker jeg, at hun skal være der fra formiddags mad og spise frokost i vs (evt alene) og at jeg forhåbentlig kan få hende til at sove lur, når jeg henter hende.
3. dag tænker jeg, at hun skal være der fra formiddags mad og at jeg henter hende efter middagslur.
4. dag tænker jeg, at hun skal være der fra ca 7. 30/8 og at jeg henter hende efter lur.
Ved bare ikke, om denne metode er lidt for voldsom?
Hvad tænker i - er det fuldstændig hen i vejret?
Jeg ville tage det som det kommer, fordi du ved endnu ikke hvordan dit barn vil reagere. Havde selv en masse tanker omkring indkøring dog DP, og havde også kun 1 uge. Jeg måtte bruge 3 dage ekstra, før hun var tryg nok derovre.
Umiddelbart lyder det fint, den måde du har tænt dig at det skal forgå men det kommer selvfølgelig som sagt an på hvordan det går. Indkøringen hos os så ca sådan her ud:
Mandag var vi der halvanden time sammen.
Tirsdag var jeg der en halv time med hende og så gik jeg kort en tur på 20 min. og kom tilbage og vi kørte hjem.
Onsdag-Torsdag var hun der 1,5 time alene.
Fredag fri.
Og 3 dage ugen efter var hun der første dag 3 timer og de næste to dage fuld tid, hvor jeg måtte hente hende første dag pga. gråd, men efter det kørte det rigtig fint, og det er nu 5 måneder siden. Held og lykke