Nr. 3 efter to drenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvilket køn blev nummer 3?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.128 visninger
9 svar
1 synes godt om
15. april 2015

Anonym trådstarter

Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at vide hvad køn nummer 3 er blevet hos jer, hvor de to første har været drenge 

- helst jer der har fået alle tre børn med samme mand (for det er jo manden der afgør kønnet når bebs bliver til)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2015

lineog4

Nu var mine to første piger, men der kom en dreng som nummer 3... Har 2 piger efterfulgt af 2 drenge og med samme mand

Anmeld Citér

15. april 2015

De3Guldklumper

Vi er min søster og jeg og som nr 3 kom vores lillebror. 

Vi har et hold venner hvor de har fået 4 drenge. 

Her har vi selv fået pige,dreng,pige

Anmeld Citér

15. april 2015

(august)

Dog har vi piger men det blev de så også alle tre ��

Anmeld Citér

15. april 2015

MorTil4<3

Anonym skriver:

Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at vide hvad køn nummer 3 er blevet hos jer, hvor de to første har været drenge 

- helst jer der har fået alle tre børn med samme mand (for det er jo manden der afgør kønnet når bebs bliver til)

Her blev det en af hver da jeg venter tvillinger hihi  

Anmeld Citér

15. april 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Undrer mig over, hvad du vil bruge svarene til? 

Bare fordi du har 2 drenge, mindsker det ikke din chance eller risiko for at få en pige næste gang - selvom de uvidende hurtigt vil svare, at du nok vil få en dreng. Der er altid de der ca. 49/51% for en pige/dreng.

Anmeld Citér

15. april 2015

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Undrer mig over, hvad du vil bruge svarene til? 

Bare fordi du har 2 drenge, mindsker det ikke din chance eller risiko for at få en pige næste gang - selvom de uvidende hurtigt vil svare, at du nok vil få en dreng. Der er altid de der ca. 49/51% for en pige/dreng.

Nu skrev jeg det var af ren nysgerrighed.

Har bare lagt mærke til at jeg ikke kender et eneste par der har fået to drenge først, der så har fået en pige som nummer tre.

Kender tilgengæld flere der fx har fået to piger først, og så en dreng som nummer 3.

Så det var blot for at se hvordan mønsteret så ud herinde, om det var helt anderledes - for er jo godt klar over at fordi jeg ikke kender nogen med den konstellation, så er det ikke ensbetydende med at det ikke sker. 

Det er vel okay bare at være nysgerrig? - eller SKAL man absolut have en god forklaring  på hvad man vil bruge den viden til? 

Anmeld Citér

15. april 2015

Mette og co

Jeg har et hold gode venner der fik dreng, dreng, pige for kort tid siden ... Og har da set den konstellation mange gange før ��

Selv har jeg to skønne drenge - Bastian på 3,9 år og Laust på 2 måneder - og selvom jeg har håbet på en pige, så bliver jeg lige så glad for en tredje dreng, hvis det skulle blive aktuelt engang. Og det gør du helt sikkert også ��

Anmeld Citér

16. april 2015

VNB

Anonym skriver:

Vi fik først 2 dejlige drenge og så en skøn lillesøster tilsidst 

Anmeld Citér

16. april 2015

Hertz

Anonym skriver:

Min mand har 3 drenge. Vores datter er ikke hans biologiske.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.