Jeg ved godt at babyer er forskellige, men har lige brug for at høre, om jeg er den eneste med en baby, som ingenting kan. For er ærlig talt ved at blive lidt bekymret
Han er 5 måneder gammel, og triller hverken den ene eller den anden vej - og kun en sjælden gang om på siden. Indtil han var 8 uger trillede han ellers ofte fra mave til ryg. Nu ligger han bare og sparker ogputter hænderne i munden.
Han kan ikke nå sine tæer - og ser heller ikke ud som om de er spændende. Men han kan trække sig selv op at sidde og sidder med pæn rank ryg
Når han ligger på maven kan han løfte hovedet flot, og støtter på underarmene - når han ikke lige leger flyver. Og han er begyndt at række ud efter legetøj. Men har endnu ikke flyttet sig nogen steder, heller ikke rundt om sig selv
Det skal siges, at han har været syg ofte siden 6 uger, og har været meget plaget af hoste og flere omgange med høj feber. Og hver gang virker det lidt som om, at han skal "lære tingene igen" - som om han går et par skridt tilbage.
Skal jeg være bekymret?
Anmeld
Citér