Morogbarn skriver:
Jeg har virkelig brug for at lufte det her for nogle fremmede, og jeg håber meget, at der er nogen, der vil komme med deres mening.
Sagen er den, at jeg har en baby på 4 måneder, som jeg har fuldammet siden fødslen. Han er rigtig glad for at blive ammet, og det er jeg også blevet efter nogle opstartsproblemer.
Men nu er der sket det, at jeg er blevet syg, og skal tage en del medicin i lang tid fremover. På hospitalet siger de, at jeg gerne må amme, selvom jeg tager det medicin. Jeg skal bare holde 4 timers pause med amningen efter, at jeg har taget det, men når man googler det, så står der alle steder, at man ikke må amme på den type medicin!?
Jeg har det dårligt hver gang, jeg lægger ham til. Er så bange for, at det skader ham...
Jeg ved godt, det er svært at svare på, men hvad ville I gøre??? Ville I stoppe amningen?
Jeg havde meget slem infektion i underlivet efter fødsel, og fik også medicin i flere afskygninger, hvor på der stod man IKKE måtte amme selvom jeg havde fået af vide jeg måtte.
så tror ikke du skal være bekymret.