Forhelved..!! hvorfor :,(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2015

Os&lilledig

Mynthe_Mus skriver:

Håber på det mest positive svare på tirsdag :-)))))) 

Det bløder ikke mere nu. Men har nogle "stød" ned over skambenet og det niver sådan i livmoderen. Gud fader bevars det er noget af et påstyr at få sådan en baby hva 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2015

Os&lilledig

Blødningen stoppede hurtigt og der har intet været siden.. Skal til tidlig scanning i morgen.. Er direkte panisk!! Tænk hvis der ikke er blink.. VIL IKKE IGENNEM DET IGEN!!! 

Anmeld Citér

20. april 2015

hmg86

Os&lilledig skriver:

Blødningen stoppede hurtigt og der har intet været siden.. Skal til tidlig scanning i morgen.. Er direkte panisk!! Tænk hvis der ikke er blink.. VIL IKKE IGENNEM DET IGEN!!! 

Åh det er frygteligt.. især ventetiden..... krydser for at alt er som det skal være...

Anmeld Citér

20. april 2015

Os&lilledig

IV skriver:

Har dit stofskifte nogensinde blevet undersøgt? 

Mange kvinder lider af ubehandlet lavt stofskifte som gør det svært at blive gravid/ genemmføre graviditeten.

Er selv stofskiftepatient og ved at lægerne er desværre ikke opmærksom på det...

Fik det tjekket for nogle år tilbage.. Der var alt fint.. Mon ikke de har tjekket det i alle de prøver de har tager på fertilitets klinikken..?

Anmeld Citér

20. april 2015

Os&lilledig

hmg86 skriver:

Åh det er frygteligt.. især ventetiden..... krydser for at alt er som det skal være...

Ventetid er det værste!! Og straks tænker jeg "Hov Idag gør brysterne ikke ondt" og så stiger panikken total.. 9 måneder i fertilitets behandling med 2 x medicinsk aborter .. Det er slet ikke til at magte at skulle igennem det igen.. 

Var til scanning 6+0. Den lille filur sidder i livmoderen.. Det var rart at vide! Det blødte ikke fra livmoder halsen kunne hun se. Hun anede måske noget der lignede blink men ville ikke sige det, for hun var ikke sikker.. 

Anmeld Citér

20. april 2015

hmg86

Os&lilledig skriver:

Ventetid er det værste!! Og straks tænker jeg "Hov Idag gør brysterne ikke ondt" og så stiger panikken total.. 9 måneder i fertilitets behandling med 2 x medicinsk aborter .. Det er slet ikke til at magte at skulle igennem det igen.. 

Var til scanning 6+0. Den lille filur sidder i livmoderen.. Det var rart at vide! Det blødte ikke fra livmoder halsen kunne hun se. Hun anede måske noget der lignede blink men ville ikke sige det, for hun var ikke sikker.. 

Puha.. jeg har slet ikke været igennem det samme.. langt fra.. min første graviditet endte i en MA.. det tog så 9 måneder før der igen var gevinst men de efterfølgende 3 måneder var SÅ lange... frygtede det værste ved hver scanninger.. nu er jeg 14+6 og begynder at kunne glæde mig lidt og tro på det..

Håber godt nok du ser en fin livlig lille bebs..

Anmeld Citér

20. april 2015

Holst85

Ja ventetiden er lang..meget lang tid til onsdag.. Men skriv lige hvordan det er gået ? 

Er selv pisse nervøs 

Anmeld Citér

20. april 2015

Os&lilledig

Holst85 skriver:

Ja ventetiden er lang..meget lang tid til onsdag.. Men skriv lige hvordan det er gået ? 

Er selv pisse nervøs 

Vi skal derind i morgen istedet for onsdag.. Vil virkelig oprigtigt IKKE! Ligger mig på briksen med lukkede øjne og åbner dem først hvis de siger "se lige".. 

Anmeld Citér

21. april 2015

Os&lilledig

Hjertet slog 

Jeg tud brølede!! 

Anmeld Citér

21. april 2015

Carina:-)

Os&lilledig skriver:

Hjertet slog 

Jeg tud brølede!! 

Jaaa 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.