Forhelved..!! hvorfor :,(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2015

Jegkiggerpåfugle

Os&lilledig skriver:

Jeg forstår det slet ikke.. Tænker om der er et kæmpe råb til mig om at jeg skal stoppe imens legen er god.. Måske jeg ikke skal være mor  

Du må ikke opgive din drøm - det kan være svært at nå sit mål og kampen/rejsen dertil kan være forfærdelig, men når man når sit mål er man i ren ekstase du må ikke sige at så det måske ikke dig at bære mor, selvfølgelig er det dét, den rette baby skal lige finde jer som forældre først 

Jeg krydser mine fingre for at 3. Gang er lykkens gang for jer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2015

modesty

Os&lilledig skriver:

Jeg forstår det slet ikke.. Tænker om der er et kæmpe råb til mig om at jeg skal stoppe imens legen er god.. Måske jeg ikke skal være mor  

Sådan skal du ikke tænke. Hold hovedet højt og hav målet i syne. Det skal nok lykkes.

Anmeld Citér

15. april 2015

Tutter92

Os&lilledig skriver:

Sådan må du slet slet ikke tænke !

Det er helt almindeligt at abortere i hvertfald 2-3 gange. Jeg har selv aborteret 2 gange i træk, og jeg begyndte selv at tænke om det bare var meningen at jeg aldrig skulle være mor. Men 3.  gang gik det hele som det skulle. Jeg blev godt nok sygemeldt fra mit arbejde i hele graviditeten så vi var sikker på at det ikke var fordi jeg stressede for meget.

Lige nu sidder min søn ved siden af mig sund og rask, og der var ingen komplikationer under graviditeten eller fødslen.

Så din dag skal nok komme, held og lykke fremover

Anmeld Citér

15. april 2015

IV

Os&lilledig skriver:

3 IUI forsøg blev til graviditet. Det endte som MA i jan 2015. 

2 IUI forsøg efter endte i ny graviditet. 5+6 Idag OG HVAD SKER DER..? Blod blod blod blod.. Farvel til endnu en lille filur 

Har dit stofskifte nogensinde blevet undersøgt? 

Mange kvinder lider af ubehandlet lavt stofskifte som gør det svært at blive gravid/ genemmføre graviditeten.

Er selv stofskiftepatient og ved at lægerne er desværre ikke opmærksom på det...

Anmeld Citér

15. april 2015

Os&lilledig

Nu er jeg blevet undersøgt. Graviditeten sidder i livmoderen. PUHA!! Der var umiddelbart ingen tegn på abort som det så lige nu. Hun var ikke sikker på at kunne se hjerteblink endnu.. Men synes at hun anede noget. Blødningen kom højst sansynligt fra et sprængt blodkar pga øget blodgennem strømning eller sarte slimhinder.. Men vi håber ikke på noget endnu.. Blodprøverne var  tidssvarende med hvor langt jeg er henne . Så vi håber det bare er sarte slimhinder.. Be be be 

Anmeld Citér

15. april 2015

FrkC

Håber og krydser så meget for jer at den lille bliver siddende trygt og godt  

Anmeld Citér

15. april 2015

Mynthe_Mus

det gøre mig virkelig ondt  

Ser ud til fra dit billede med 20 positive graviditet test, at blive gravid er dit største ønske.  

Jeg håber det lykkes for dig snart, og du får din lille baby. 

Held og lykke. 

Anmeld Citér

15. april 2015

Os&lilledig

Mynthe_Mus skriver:

det gøre mig virkelig ondt  

Ser ud til fra dit billede med 20 positive graviditet test, at blive gravid er dit største ønske.  

Jeg håber det lykkes for dig snart, og du får din lille baby. 

Held og lykke. 

Det tog vist lidt overhånd  Klinikken bad mig teste for at se om den udviklede sig og det gjorde jeg i den grad :p 

Nu må vi se hvordan det går. Der er MEGET lang tid til på tirsdag hvor det endegyldigt svar kommer, hvis ikke jeg begynder at bløde rigtigt meget inden. Og tusind tak din søde besked 

Anmeld Citér

15. april 2015

Jegkiggerpåfugle

Os&lilledig skriver:

Det tog vist lidt overhånd  Klinikken bad mig teste for at se om den udviklede sig og det gjorde jeg i den grad :p 

Nu må vi se hvordan det går. Der er MEGET lang tid til på tirsdag hvor det endegyldigt svar kommer, hvis ikke jeg begynder at bløde rigtigt meget inden. Og tusind tak din søde besked 

Krydser så meget fingre færdig og HÅBER du kommer med en dejlig Update snarest muligt 

Anmeld Citér

16. april 2015

Mynthe_Mus

Os&lilledig skriver:

Håber på det mest positive svare på tirsdag :-)))))) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.