Har ondt i min venstre balle!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.201 visninger
18 svar
0 synes godt om
10. september 2009

LauraLW

og det er nærmest hver dag... er også øm ved lænden, hænger det mon sammen?

Det føles som om der er noget der sidder i klemme, og påvirker min gang, aftener og nattesøvn.

Nogen der ved hvad det kan være? og andre der har prøvet noget lign?

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

Lise

Næææh... men ØV!

Jeg har ondt i undervognen

Der er sgu lang tid til marts...

Anmeld

10. september 2009

mortil(nichlasogmathias)

LauraLW skriver:

Det føles som om der er noget der sidder i klemme, og påvirker min gang, aftener og nattesøvn.

Laura

jeg føler med dig,jeg har ondt i højre balle og læn.. det er ikke rart, jeg ved ikke hva det er, men jeg har kun haft ondt der i forbindelse med graviditet., havde også ondt der da jeg ventede nichlas,må lige huske at spørge til næste tjek...
knus

Anmeld

10. september 2009

LauraLW

Lise skriver:

Næææh... men ØV!

Jeg har ondt i undervognen

Der er sgu lang tid til marts...

Ja præcis... "åh det er så skønt at være gravid" - Not! Håber virkelig at jeg snart kommer en lille smule ovenpå, det er jo nærmest tortur det her...

øv med undervognen! - Er det sådan mens agtigt, eller længere nede?

Anmeld

10. september 2009

Barbamama

LauraLW skriver:

Laura

Det kan være din iskias-nerve der har sat sig i klemme....

Anmeld

10. september 2009

Lise

LauraLW skriver:

Ja præcis... "åh det er så skønt at være gravid" - Not! Håber virkelig at jeg snart kommer en lille smule ovenpå, det er jo nærmest tortur det her...

øv med undervognen! - Er det sådan mens agtigt, eller længere nede?

Hehe, ja, det håber jeg sgu også for dig  Det bliver federe når du mærker barnet sparke - det ændrer altså en del. Så kan man klare lidt mere, fordi man meget mere fornemmer det liv der vokser indeni én.

Det er ikke så meget ondt i undervognen, som det er trykke-fornemmelser. Har det som om jeg taber det hele. Og det er lidt ømt! Så er lidt bange for at stå op pt  Har besøgt læge og jordemoder, og har fået tid til scanning af livmoderhals på tirsdag, så vi kan få opklaret om jeg er ved at tabe noget ud af mig (usandsynligt), eller om det bare er en uforklarlig fornemmelse... Har været sygemeldt i tre dage...

Nu kom det til at handle mest om mig

Anmeld

10. september 2009

Lise

Skal du ikke snart til jordemoder? For så kan du tale med hende om det? Eller hvis der er lidt tid til endnu, så synes jeg du skal prøve at ringe til din læge, hvis det generer dig meget...

Anmeld

10. september 2009

mariamiss6

michella80 skriver:

Det kan være din iskias-nerve der har sat sig i klemme....

det er hæjst sandsynligt den der er problemet.... det sker for mange, ligesom med lægkramper. Jeg havde det også jævnligt....

Det kan være en stor hjælp at sove med en pude mellem benene.... lyder åndssvagt men det virker faktisk....

Anmeld

10. september 2009

Michala

Har pudsigt nok også lige svaret på et indlæg af Majastina hvor jeg synes det mindede om det samme. Jeg har nemlig også i de sidste mange uger haft ondt i venstre balle, som om en nerve er i klemme og kan mærkes helt ned til bag på knæet. Gik lige ind og læste om iskias-nerven, og det må helt sikkert være det der gør ondt på mig. Nævnte det også for jordemoderen, som sagde at det var en nerve i klemme, men ikke andet, og ingen gode råd til at afhjælpe det, desværre

Anmeld

10. september 2009

mariamiss6

Michala skriver:

Har pudsigt nok også lige svaret på et indlæg af Majastina hvor jeg synes det mindede om det samme. Jeg har nemlig også i de sidste mange uger haft ondt i venstre balle, som om en nerve er i klemme og kan mærkes helt ned til bag på knæet. Gik lige ind og læste om iskias-nerven, og det må helt sikkert være det der gør ondt på mig. Nævnte det også for jordemoderen, som sagde at det var en nerve i klemme, men ikke andet, og ingen gode råd til at afhjælpe det, desværre

en mellemtyk pude mellem benene når du sover.. Altså såan så dine ben går næsten lige ned/ud fra hofte-bækken-halløjet.... så de ikke er for samlede, og ikke for spredte....

det lyder tosset men i de fleste tilfælde hjælper det faktisk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.