Hvordan har i det med navnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2009

dorthemus

Rosa skriver:

Jeg synes det er rigtig sødt   Men jeg ville nok ikke kalde min egen søn det da han (eller hun) kommer til at hedde Solvang til efternavn - Storm Solvang er lidt for Anders And-agtigt

Hehe...sjovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

LineBack

katti24 skriver:

Vil os lige gi min mening, for jeg syntes bestemt slet slet ikke om det. Har du tænkt på om det evt. kunne bruges som et mellem navn. Det tror jeg ville være meget sødt, men som fornavn...Nej.

Tak for dit input, men nej vil ikke have det som mellemnavn. Hvis vi vælger at bruge det så bliver det som fornavn.

Anmeld

14. september 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Tjuhl skriver:

jeg syntes det er et rigtig dejligt navn, det gir nogle smukke associationer og så er der styrke i det

100 % enig.

Jeg kunne godt selv have fundet på at bruge det som fornavn til min søn. (Hvis han ikke havde fået et altså)

Anmeld

27. september 2009

Nymor

Storm er et flot navn - det er stærkt og nærmest lidt superhelte-agtigt! Go for it!  ;o)

Anmeld

27. september 2009

pipsen

Er helt vild med det navn.. vi overvejede det seriøst til vores den lille dreng, men han var bare ikke en storm

Anmeld

27. september 2009

FrkT

Hmmm.... skal jeg være helt ærlig, så HADER jeg navnet. Synes bare ikke det er noget at kalde et menneske, nej det er for underligt for min smag. Tænker lidt stakkels barn.... men det er kun MIN mening, og I skal vælge det der er rigtigt for jer, ikke for mig

Anmeld

27. september 2009

W&M <3

Vi er vilde med navnet her hjemme.
Vi har gået og snkket lidt om det hvis vores den næste bliver en dreng. Men vi er stadig ikke helt sikre.

Men super sødt navn.

Anmeld

27. september 2009

Nova's mor

Jeg synes det er et rigtig fint navn, det er altid svært med navne. Håber du finder et godt navn som passer til din søn.

Anmeld

19. oktober 2009

Hjaltesmor

Jeg elsker navnet Storm!

Vi kender en lille på et år, så denne gang var det ikke aktult for os. Men næste gang kunne det sagtens blive en Storm. Det passer også godt til Hjalte, som vores søn hedder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.