Hvordan har i det med navnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.893 visninger
18 svar
0 synes godt om
10. september 2009

LineBack

Storm?

Har været ved at bringe det lidt på bane hos kæresten og han synes det er et super sødt navn og det synes jeg egentlig også. Kan bare ikke rigtig blive enig med mig selv om jeg kunne tænke mig at min egen søn skulle hedde det, så hvis der er nogen der gider at give deres besyv med så ville det bare være super

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

LauraLW

LineBack skriver:

Storm?

Har været ved at bringe det lidt på bane hos kæresten og han synes det er et super sødt navn og det synes jeg egentlig også. Kan bare ikke rigtig blive enig med mig selv om jeg kunne tænke mig at min egen søn skulle hedde det, så hvis der er nogen der gider at give deres besyv med så ville det bare være super

Jeg synes det er et rigtig fint navn :-) Kende en lille storm, og det er bare så fint et navn til ham.

Anmeld

10. september 2009

Mira0911

LineBack skriver:

Storm?

Jeg synes navnet er flot... Min Nevø Hedder Storm...

Anmeld

10. september 2009

oo

jeg syntes det er et rigtig dejligt navn, det gir nogle smukke associationer og så er der styrke i det

Anmeld

10. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LineBack skriver:

Storm?

Jeg synes det er rigtig sødt   Men jeg ville nok ikke kalde min egen søn det da han (eller hun) kommer til at hedde Solvang til efternavn - Storm Solvang er lidt for Anders And-agtigt

Anmeld

10. september 2009

xx

Ved ikke, hvordan jeg har det med det. På en måde synes jeg det er meget sødt.....men så alligevel ikke....og så alligevel joh måske...  

Men altså, hvis I synes godt om navnet og det føles rigtigt synes jeg da I skal kalde ham det    Vi har selv valgt et navn som der er mange der ikke bryder sig om til vores yngste, men nu er det jo heller ikke andre der skal synes det er et flot navn....det er os. Og jeg vidste med det samme at det var det helt rigtige...

Men det er meget skægt som navne bliver populære i bølger. Jeg kender 3 andre der har fået navnet Storm inden for de sidste 2 år...

Anmeld

10. september 2009

tumle81

Det var ikke et navn jeg ville vælge til mit barn.
Jeg synes egentlig ikke det er grimt, men heller ikke wauw det er flot agtig!!

Det vigtigste er dog om I synes om det, og om det passer godt med efternavne, evt mellemnavn og søskende...

Vi kan jo ikke alle lide de samme navne, og heldigvis for det da ;-)

Knus Kathrina 33+2

Anmeld

10. september 2009

Kloster

LineBack skriver:

Storm?

Hej.

Nu er det jo virkelig forskelligt, hvilke navne, man er til.

Jeg er bestemt ikke til "natur-navne" altså fx Storm, Birk, Lilje osv osv.

Men det gør dem jo ikke grimme.
Jeg kan bare bedre lide alm navne ell bare lidt anderledes navne.

Bare min mening.

Kloster

Anmeld

10. september 2009

LineBack

Tak allesammen for jeres indput

Altså vi vil måske gerne hvis der kommer et ekstra navn på, men ved ikke lige helt hvad det skulle være. Derudover kommer efternavnene nok til at være Hougaard Højlund Back, Hougaard Højlund eller Højlund Back, men i hvert fald de 3 navne

Anmeld

14. september 2009

katti24

Vil os lige gi min mening, for jeg syntes bestemt slet slet ikke om det. Har du tænkt på om det evt. kunne bruges som et mellem navn. Det tror jeg ville være meget sødt, men som fornavn...Nej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.