MyLove E skriver:
Hvordan ved man at en psykiater er kompetent?
Jeg har Været i udredning i over et år! Og der er ikke sket noget.
Jeg prøver og prøver men ingen vil hjælpe mig. De siger jeg er nødt til at lukke op og smide min facade. og når jeg så endelig Gør det, så siger de jamen du har det så skidt nu at nu kan vi ikke gøre noget Før du for det bedre! !??
Jeg ved ikke hvor jeg skal gå hen!!??? Man skulle jo tro at region psykiatrien var det bedste sted!
Men når man har jeg har er det svært at overskue hvor man så skal gå hen!
Når jeg skrev flugt, så var det i mangel af et bedre ord, og det lyder nok mere negativt end det er ment. Du har desværre nok ramt lige midt i mellem to stole i psykiatrien - du er for rask til det ene, men for syg til noget andet:/
Har du fået svar på om det kunne være en del af dit ressourceforløb? Og hvad tænker den bedre halvdel, var han klar på at have hverdagen med bassen i en periode?
Jeg starter ved en diætist i morgen og er meget spændt på, om det kan hjælpe mig. Har også tit tænkt på sådan et højskoleophold, men det skal være når ungerne er store nok til at klare sig selv. Tror det er super motiverende når man er i de rigtige rammer og med de rette folk til at svinge pisken

Anmeld
Citér