Højskole ophold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2015

modesty

MyLove E skriver:

Godmorgen. Undskyld hvis jeg lød lidt sur  Jeg er bare så brugt, så nogen gange springer mit hoved bare i luften!

Jeg skal til et møde med en anden afdeling i psykiatrien her den 27 april og så skal jeg Være en del af dem i stedet og så udskrives fra daghospitalet.

Det er både godt og skidt. 

Godt: Der kommer  nye øjne på mig 

Skidt : Jeg har ikke længere et sted jeg kan gå hen i hverdagen! 

Du lød bestemt ikke sur, jeg kan godt forstå at du er frustreret. 

Lad os håbe at de nye øjne kan se noget som de gamle ikke kunne. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2015

MyLove E

modesty skriver:

Du lød bestemt ikke sur, jeg kan godt forstå at du er frustreret. 

Lad os håbe at de nye øjne kan se noget som de gamle ikke kunne. 

Højskolen var for at prøve noget HELT andet.

For det jeg har været i gennem i 3 år har jo ikke hjulpet!!

Anmeld Citér

15. april 2015

K&S

MyLove E skriver:

Hvordan ved man at en psykiater er kompetent? 

Jeg har Været i udredning i over et år! Og der er ikke sket noget.

Jeg prøver og prøver men ingen vil hjælpe mig. De siger jeg er nødt til at lukke op og smide min facade. og når jeg så endelig Gør det, så siger de jamen du har det så skidt nu at nu kan vi ikke gøre noget Før du for det bedre! !??

Jeg ved ikke hvor jeg skal gå hen!!??? Man skulle jo tro at region psykiatrien var det bedste sted!

Men når man har jeg har er det svært at overskue hvor man så skal gå hen!

Har du fået foretaget nogle diagnostiske test? PSE- eller EASE-interview? De foretages ofte, når patienterne er indlagt, fordi de på den måde kan monitoreres mere intenst.

Hvordan har de forsøgt at udrede dig? 

Jeg ved ikke, hvordan det er, hvor du bor, men i Region Hovedstaden har de forskellige udrednings-pakkeforløb, hvor man gennemgår flere forskellige tiltag, og hvor der også er mulighed for de professionelle at vurdere om du overhovedet er placeret i det korrekte forløb. 

Anmeld Citér

15. april 2015

MyLove E

K&S skriver:

Har du fået foretaget nogle diagnostiske test? PSE- eller EASE-interview? De foretages ofte, når patienterne er indlagt, fordi de på den måde kan monitoreres mere intenst.

Hvordan har de forsøgt at udrede dig? 

Jeg ved ikke, hvordan det er, hvor du bor, men i Region Hovedstaden har de forskellige udrednings-pakkeforløb, hvor man gennemgår flere forskellige tiltag, og hvor der også er mulighed for de professionelle at vurdere om du overhovedet er placeret i det korrekte forløb. 

Jeg bor i regionen Midt og er knyttet til Viborg -skive psykiatrien. MEN puha det er svært at få hjælp.

Og det er rigtigt som modesty skriver " Man skal Være meget stærk for kunne få hjælp".

Har du nogle link til noget af det du skriver??

Anmeld Citér

15. april 2015

K&S

MyLove E skriver:

Jeg bor i regionen Midt og er knyttet til Viborg -skive psykiatrien. MEN puha det er svært at få hjælp.

Og det er rigtigt som modesty skriver " Man skal Være meget stærk for kunne få hjælp".

Har du nogle link til noget af det du skriver??

Pakkeforløb:

http://www.regioner.dk/psykiatri/pakkeforløb+i+psykiatrien

PSE til klinisk brug er et semi-struktureret diagnostisk interview knyttet til ICD 10, som er et system til klassifikation af sygdomme og andre helbredsrelaterede lidelser udformet af WHO.

Anmeld Citér

15. april 2015

klmf

MyLove E skriver:

Hvordan ved man at en psykiater er kompetent? 

Jeg har Været i udredning i over et år! Og der er ikke sket noget.

Jeg prøver og prøver men ingen vil hjælpe mig. De siger jeg er nødt til at lukke op og smide min facade. og når jeg så endelig Gør det, så siger de jamen du har det så skidt nu at nu kan vi ikke gøre noget Før du for det bedre! !??

Jeg ved ikke hvor jeg skal gå hen!!??? Man skulle jo tro at region psykiatrien var det bedste sted!

Men når man har jeg har er det svært at overskue hvor man så skal gå hen!

Når jeg skrev flugt, så var det i mangel af et bedre ord, og det lyder nok mere negativt end det er ment. Du har desværre nok ramt lige midt i mellem to stole i psykiatrien - du er for rask til det ene, men for syg til noget andet:/ 

Har du fået svar på om det kunne være en del af dit ressourceforløb? Og hvad tænker den bedre halvdel, var han klar på at have hverdagen med bassen i en periode? 

Jeg starter ved en diætist i morgen og er meget spændt på, om det kan hjælpe mig. Har også tit tænkt på sådan et højskoleophold, men det skal være når ungerne er store nok til at klare sig selv. Tror det er super motiverende når man er i de rigtige rammer og med de rette folk til at svinge pisken

Anmeld Citér

15. april 2015

MyLove E

lotchen skriver:

Når jeg skrev flugt, så var det i mangel af et bedre ord, og det lyder nok mere negativt end det er ment. Du har desværre nok ramt lige midt i mellem to stole i psykiatrien - du er for rask til det ene, men for syg til noget andet:/ 

Har du fået svar på om det kunne være en del af dit ressourceforløb? Og hvad tænker den bedre halvdel, var han klar på at have hverdagen med bassen i en periode? 

Jeg starter ved en diætist i morgen og er meget spændt på, om det kan hjælpe mig. Har også tit tænkt på sådan et højskoleophold, men det skal være når ungerne er store nok til at klare sig selv. Tror det er super motiverende når man er i de rigtige rammer og med de rette folk til at svinge pisken

Jeg har fået min mentor til at undersøge det for Mig. Men vi er på ferie end til næste lørdag. Så får nok først et svar når jeg kommer hjem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.