Katja... skriver:
Så har jeg været til lægen igen med Lina, da hun har hostet rigtig meget fra weekenden og vi har været oppe med hende hver nat i min. en time. Hun har fået "anfald" igen af asmatisk bronkitis og hun har fået maske siden weekenden. De første par dage ville hun gerne have den, men de sidste tre dage har hun bare skreget hver gang. Det har bare slet ikke været sjovt. Da vi var oppe hos lægen tog hun bare masken mens, at hun grinte. Følte jeg mig lige dum, hm hm hm.
Nå, men lægen synes, at det er for tæt på, at hun havde det sidste gang, så jeg har fået nogen forebyggende til hende. Det skal hun også have igennem en maske morgen og aften i ca 1 mdr. Det skulle gøre, at hendes lunger gerne fik lidt ro og hun kunne komme ovenpå igen (og især her inden vinteren for alvor sætter ind). Nu håber vi bare, at det hjælper hende og at hun bliver fortrolig med masken igen.
Kh.
Katja
hvor er det synd for hende. Jeg håber hun bliver "glad" for masken igen, der er ikke noget værre end at se dem blive rigtig kede af det og vide man bare er nød til at fortsætte.

til jer begge to
Anmeld