Konfirmationssang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. april 2015

bøllen

så er dagen lige opover og har tænkt på en sød / sjov sang fra lillebror . Men kan ingen finde . Sangen er til tvillingebrødre .

hvor filan finder man det henne ??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2015

Pikku Myy

bøllen skriver:

så er dagen lige opover og har tænkt på en sød / sjov sang fra lillebror . Men kan ingen finde . Sangen er til tvillingebrødre .

hvor filan finder man det henne ??

Hvad med at skrive den selv?

Anmeld Citér

9. april 2015

bøllen

Hvad med at skrive den selv?

Det kan jeg ski ikke finde ud af  havde selv tænkt tanken men er hurtigt gået bort fra det 

Anmeld Citér

10. april 2015

Loa

Synes også hjemmeskrevet er SÅ meget bedre. 

Så pyt med det ikke rimer helt og sådan, det fede er de personlige historie/minder der er med.

En helt upersonlig sang kan næsten være ligemeget synes jeg 

Anmeld Citér

10. april 2015

Loa

Hvornår er dagen? 

Mere jeg måske gerne vil prøve at give et nap med, hvis du giver mig informationer om konfirmanderne

Anmeld Citér

10. april 2015

Ciss

Find en sang med et omkvæd, man ikke behøver at ændre på. Så er det kun et par linjer, du behøver at skrive pr vers, og du behøver ikke at skrive mange vers. Kriserim er tilladt i personlige sange - og det er langt morsommere og betyder mere, at man har fået en personlig sang, end at versefødderne er perfekte.

Anmeld Citér

10. april 2015

Pikku Myy

bøllen skriver:

Det kan jeg ski ikke finde ud af  havde selv tænkt tanken men er hurtigt gået bort fra det 

Der er ikke mange der kan "finde ud af" at skrive sange. De fleste (mig selv inkluderet) gør det bare alligevel

Anmeld Citér

10. april 2015

bøllen

Loa skriver:

Synes også hjemmeskrevet er SÅ meget bedre. 

Så pyt med det ikke rimer helt og sådan, det fede er de personlige historie/minder der er med.

En helt upersonlig sang kan næsten være ligemeget synes jeg 

Er så meget enig 

men som tingene ser ud nu er det bare ikke en mulighed . Er for langt bagud , og har simpelthen ikke overskuddet til at finde på noget ... 

Anmeld Citér

10. april 2015

bøllen

Loa skriver:

Hvornår er dagen? 

Mere jeg måske gerne vil prøve at give et nap med, hvis du giver mig informationer om konfirmanderne

Det er desværre allerede søndag i næste weekend . Og havde slet ikke tænkt på der skulle være fra lillebror . 

Anmeld Citér

10. april 2015

bøllen

Pikku Myy skriver:

Der er ikke mange der kan "finde ud af" at skrive sange. De fleste (mig selv inkluderet) gør det bare alligevel

Ja det er meget muligt . Men som det ser ud er overskuddet der bare ikke . Længere historie som jeg ikke vil ind på her . Faktum er jeg ikke havde tænkt tanken og nu er tiden bare ikke til at brygge en sang sammen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.