Skruk men kun lidt. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

764 visninger
4 svar
1 synes godt om
9. april 2015

MysteriousAngel

Vi har snakket om endnu en baby.

Jeg troede faktisk jeg var afklaret. Selvfølgelig skulle vi da det. Men så fik min søster en baby og pludselig indså jeg, at jeg faktisk ikke er sikker på jeg gider det her baby-halløj. 

Jeg vil rigtig gerne være gravid, bære barnet og glæde mig til at møde dem men jeg ved ikke om jeg gider det andet.

Måske er jeg blevet for gammel? 

Jeg nyder faktisk at jeg kan lægge mig med en bog, at jeg kan tage mig en lur og at min nattesøvn er intakt. 

At vi kan tage ud og spise og få en babysitter over. 

Tage i biffen og rigtig hygge.

Vi har haft 2 kolikbørn og måske har det noget med det at gøre. Hvad hvis nu vi får endnu en? 

Nå ja, jeg ved faktisk ikke hvad jeg vil med det her indlæg. Jeg tror bare at jeg havde brug for at komme af med mine tanker. Er nemlig i vildrede...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Åh jeg har næsten det modsatte problem... Jeg har ingen kæreste/mand men er sååååå skruk... Så jeg leder efter mister right

Anmeld Citér

9. april 2015

Bak

MummiT skriver:

Åh jeg har næsten det modsatte problem... Jeg har ingen kæreste/mand men er sååååå skruk... Så jeg leder efter mister right

Hov nu bryder jeg lige ind i tråden. Er du ikke sammen med din kæreste mere? Har jo fulgt lidt med i dine tråde, men har da ikke lige set, hvis du er blevet single sådan endeligt. 

Anmeld Citér

9. april 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Bak skriver:

Hov nu bryder jeg lige ind i tråden. Er du ikke sammen med din kæreste mere? Har jo fulgt lidt med i dine tråde, men har da ikke lige set, hvis du er blevet single sådan endeligt. 

Nej, vi slog op i lørdags efter en god snak, og fik det afsluttet på en rigtig god måde. Så vi forbliver venner og ses forsat hver anden weekend, men bare ikke som kærester. 

Anmeld Citér

9. april 2015

Bak

MummiT skriver:

Nej, vi slog op i lørdags efter en god snak, og fik det afsluttet på en rigtig god måde. Så vi forbliver venner og ses forsat hver anden weekend, men bare ikke som kærester. 

Super godt, at I kan samarbejde! Håber du er ok med bruddet trods alt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.