Hvad skal i have at spise idag? (gerne opskrifter)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2009

vatten

Vi skal have pasta og kødsovs. Ret kedeligt, men vi bliver 4 voksne og Mathias, så det skal være nemt og hurtigt, så jeg kan være overskuds-værtinde og underholde gæsterne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

sarahb

mexikanske pandekage med kyllig marineret i lime og krydderier. og majskolber til...

Anmeld

10. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Gryderet med noget gris og nogen grønsager og kartoffelmos  Mos-kartoflerne er nemlig kommet i butikkerne igen 

Anmeld

10. september 2009

Moderator

Zafir skriver:

Gryderet med noget gris og nogen grønsager og kartoffelmos  Mos-kartoflerne er nemlig kommet i butikkerne igen 

MMMMMMMHHH - Kartoffelmos!!!!!!!!

Rosa - gravidsulten og tager snart fri fra arbejde 6 timer før tid for at finde kartoffelmos... (skal stoppe med at læse tråde om mad i arbejdstiden)

Anmeld

10. september 2009

Moderator

Rosa skriver:

Rosa - gravidsulten og tager snart fri fra arbejde 6 timer før tid for at finde kartoffelmos... (skal stoppe med at læse tråde om mad i arbejdstiden)

Hihihi.  jeg ææææælsger også kartoffelmos

Men

Anmeld

10. september 2009

Moderator

Hihihi.  jeg ææææælsger også kartoffelmos

Men er desværre ikke gravid sulten 

Jeg kom til at dobbelposte halvdelen sorry...

Anmeld

10. september 2009

Pingu

Idag skal vi have bornholmer medister, det elsker pigerne, med ris og grønt til. Men du kunne jo lave fiskepinde, det går rent ind herhjemme. Jeg laver dem af sejfilet, så får de faktisk en del fisk da de guffer i sig!

Du kunne lave krebinetter med bacon om, pitabrød med fyld, suppe, pizza, laks, røget skinke??

;o)

Ja man hænger sig ofte i det samme, jeg er ved at samle ideer i en mappe så jeg har lidt mere at vælge mellem til madplanerne. Men mine unger er ret selektive så desværre er det ikke lige altid en succes!!;o)

Henriette

Anmeld

10. september 2009

oo

jae....har ikke lige besluttet mig for dagens ret, men jeg kan fortælle hvad vi fik igår

der fik vi kyllingebryst bagt i ovn med kompot af hønsebullion med chili, løg, hvidløg, citronsaft, oregano og timian over, så står det i ovnen og steger og får rigtig meget smag. Til det spiste vi kartofler skåret i både og bagt i ovnen og derefter vendt i finthakket chili og dild - og så et flute til MMMMM!

Anmeld

10. september 2009

grinbidderen

hej jeg skal over til en veninde og spise idag og der skal vi have:

Taco-skaller med oksekød-salat-agurk-mejs-peperfrugt og tacodressing.. mums...
Manden herhjemme skal bare have pølser med brød til ham og sønnen...

Anmeld

10. september 2009

charlottekri

vi skal have medister med kartofler og stuvet hvidkål til - så prutter vi så dejligt i aften he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.