Trold...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. september 2009

Louise mortil4

Jeg vil bare lige sige god fornjelse på jobbeet idag. Håber ikke de er alt for slemme ved dig.

Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

Plysbjørnen

hejsa.

Mange tak, næ man kan vel ikke påstå de var slemme. den første sætning der mødte mig i morgen var, "godmorgen velkommen tilbage er du gravid igen?" Svar: nej jeg er bare fed.

Der ud over var der kun en der snakkede til mig og det var min "oplære", og ja det var faktisk ang den maskine hun skulle lære mig op i.

Til frokost pausen satte jeg mig ind i vores Pause rum, Alle andre (de 4 der er tilbage) hentede deres madpakker og gik, ikke en sagde noget til mig.

Men ellers gik det da meget godt.

Anmeld

10. september 2009

Mie A

Trold skriver:

hejsa.

Mange tak, næ man kan vel ikke påstå de var slemme. den første sætning der mødte mig i morgen var, "godmorgen velkommen tilbage er du gravid igen?" Svar: nej jeg er bare fed.

Der ud over var der kun en der snakkede til mig og det var min "oplære", og ja det var faktisk ang den maskine hun skulle lære mig op i.

Til frokost pausen satte jeg mig ind i vores Pause rum, Alle andre (de 4 der er tilbage) hentede deres madpakker og gik, ikke en sagde noget til mig.

Ej, en skod dag! Hvad er det for nogle mennesker du arbejder sammen med  Synes sgu at det er en mærkelig måde at byde en kollega velkommen tilbage fra barsel.
Håber at det lykkedes dig at finde noget andet.

Anmeld

10. september 2009

Plysbjørnen

Mie A skriver:

Ej, en skod dag! Hvad er det for nogle mennesker du arbejder sammen med  Synes sgu at det er en mærkelig måde at byde en kollega velkommen tilbage fra barsel.
Håber at det lykkedes dig at finde noget andet.

Jeg ved virkelig ikke hvad det er for en flok klaphatte jeg arbejder sammen med, synes ikke engang man kan tillade sig at kalde dem kollegaer... Men sådan var det også da jeg kom tilbage fra Barsel med Laura, men okay, jeg har heller ikke fået Barselgave til børnene fra kollegaerne...

Det håber jeg også, men der er detsvære nok ikke for gode fremtidsudsigter for det... Med mindre den her krise snart begynder at vende bare en lille smugle... Det sidste år er der fra Als's 3 største fabrikker (Danfoss, Sauer Danfoss, og Linak) blevet ca 2500 mand til sammen, der til kommer alle andre små fabrikker, håndværkere og hvad der ellers har måtte afskede folk...

Anmeld

10. september 2009

Rasmine

Trold skriver:

hejsa.

Hahahahaha, Trold...
Sorry, men nu må jeg le, over din selvironi!
Sådan!

Håber sgu du kommer til at beholde jobbet i disse tider.
Hvad med Benja-drengen, hvor  bliver han passet nu?

Anmeld

10. september 2009

Anja

Sikke en dag

Håber det bliver bedre i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.