Anonym skriver:
Hej alle babybrugere.
Jeg håber sådan at nogle kan hjælpe mig med nogle svar, sådan jeg ikke går helt ned. Jeg skriver anonym, da ingen ved jeg er gravid.
Jeg fik for 2 måneder siden en spontan abort i uge 6+3 - det startede med brunt udflåd, som bare blev værre og værre. Øv!!
Nu nu er jeg under lykkelige omstændigheder gravid igen og det hele er bare så overvældende. Men hold nu op hvor er jeg bekymret. Jeg er nu 7+0 og i dag, har jeg haft mens smerter, de er meget meget milde, men alarm klokkerne ringer jo med det samme og jeg bliver så nervøs.
Andre der har prøvet det?
Udover det synes jeg at jeg har lidt brunligt/gulligt udflåd. Men jeg ved simpelthen ikke om det er psyken der spiller ind. Vi snakker måske om 2-4mm hver 4 gang jeg er på toilet.
Jeg synes heller ikke jeg har symptomer, udover meget udflåd, træthed og uren hud.
Jeg er kun 25, så kan ikke forstå hvisjeg skal igennem en sa igen. Mit første barn var der absolut ingen problemer med under graviditeten.
Nogle der har positive historer til mig eller har prøvet noget af det ovenstående?
Ja det havde jeg begge gange. Første gang blødte jeg også på samme tid som min menstruation skulle være kommet de første 2 måneder. ingen scanningerne viste noget mistænkeligt og fødte også en helt sund og rask dreng, der nu er 5 år