Kære kvinder... Hjælp mig, med opmuntrende ord :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Havde i mens smerter under graviditeten 1 trimester?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.170 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. april 2015

Anonym trådstarter

Hej alle babybrugere. 

Jeg håber sådan at nogle kan hjælpe mig med nogle svar, sådan jeg ikke går helt ned. Jeg skriver anonym, da ingen ved jeg er gravid. 

Jeg fik for 2 måneder siden en spontan abort i uge 6+3 - det startede med brunt udflåd, som bare blev værre og værre. Øv!! 

Nu nu er jeg under lykkelige omstændigheder gravid igen og det hele er bare så overvældende. Men hold nu op hvor er jeg bekymret. Jeg er nu 7+0 og i dag, har jeg haft mens smerter, de er meget meget milde, men alarm klokkerne ringer jo med det samme og jeg bliver så nervøs. 

Andre der har prøvet det? 

Udover det synes jeg at jeg har lidt brunligt/gulligt udflåd. Men jeg ved simpelthen ikke om det er psyken der spiller ind. Vi snakker måske om 2-4mm hver 4 gang jeg er på toilet. 

Jeg synes heller ikke jeg har symptomer, udover meget udflåd, træthed og uren hud. 

Jeg er kun 25, så kan ikke forstå hvisjeg skal igennem en sa igen. Mit første barn var der absolut ingen problemer med under graviditeten. 

Nogle der har positive historer til mig eller har prøvet noget af det ovenstående? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2015

Stimap

Jeg havde menssmerter længe i min graviditet... Eller i virkeligheden er det nok bare det der kaldes ligamentssmerter, men som for mig kunne sammenlignes med ovenstående :-) Jeg bletblødte i uge 7 og 8, men det var helt normalt.. Og jeg har forhåbentlig min søn i armene inden så længe (havde termin i fredags) :-) 

Så jeg tror bestemt ikke du har grund til at være bekymret, selvom jeg sagtens kan følge dig - især med det du har været igennem... Jeg krydser alt hvad jeg kan  i håbet om at du får en skøn graviditet... 

Anmeld Citér

7. april 2015

Anonym trådstarter

Stimap skriver:

Jeg havde menssmerter længe i min graviditet... Eller i virkeligheden er det nok bare det der kaldes ligamentssmerter, men som for mig kunne sammenlignes med ovenstående :-) Jeg bletblødte i uge 7 og 8, men det var helt normalt.. Og jeg har forhåbentlig min søn i armene inden så længe (havde termin i fredags) :-) 

Så jeg tror bestemt ikke du har grund til at være bekymret, selvom jeg sagtens kan følge dig - især med det du har været igennem... Jeg krydser alt hvad jeg kan  i håbet om at du får en skøn graviditet... 

Åh, tusind tak for dine ord.. Det hjælper virkelig. Der er slet ikke snerten af blod, bare lidt brunt. Men hold nu op, man bliver bekymret, jeg er på toilettet 20 gange om dagen for at tjekke. Det er godt nok øv  

Anmeld Citér

7. april 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Hej alle babybrugere. 

Jeg håber sådan at nogle kan hjælpe mig med nogle svar, sådan jeg ikke går helt ned. Jeg skriver anonym, da ingen ved jeg er gravid. 

Jeg fik for 2 måneder siden en spontan abort i uge 6+3 - det startede med brunt udflåd, som bare blev værre og værre. Øv!! 

Nu nu er jeg under lykkelige omstændigheder gravid igen og det hele er bare så overvældende. Men hold nu op hvor er jeg bekymret. Jeg er nu 7+0 og i dag, har jeg haft mens smerter, de er meget meget milde, men alarm klokkerne ringer jo med det samme og jeg bliver så nervøs. 

Andre der har prøvet det? 

Udover det synes jeg at jeg har lidt brunligt/gulligt udflåd. Men jeg ved simpelthen ikke om det er psyken der spiller ind. Vi snakker måske om 2-4mm hver 4 gang jeg er på toilet. 

Jeg synes heller ikke jeg har symptomer, udover meget udflåd, træthed og uren hud. 

Jeg er kun 25, så kan ikke forstå hvisjeg skal igennem en sa igen. Mit første barn var der absolut ingen problemer med under graviditeten. 

Nogle der har positive historer til mig eller har prøvet noget af det ovenstående? 

Jeg er 6+3 og hsr milde mens smerter en gang i mellem. Dog ikke farvel udflåd, men mange oplever det 

Anmeld Citér

7. april 2015

Stimap

Anonym skriver:

Åh, tusind tak for dine ord.. Det hjælper virkelig. Der er slet ikke snerten af blod, bare lidt brunt. Men hold nu op, man bliver bekymret, jeg er på toilettet 20 gange om dagen for at tjekke. Det er godt nok øv  

Ja, det er ærgerligt det kan være så svært at nyde en graviditet pga bekymringer, der ofte ikke har noget med sig... Har du overvejet en tryghedsscanning? Så i kan få lov at se hjerteblink og måske blive mere trygge ved at alt er som det skal være? 

Anmeld Citér

7. april 2015

Anonym trådstarter

Stimap skriver:

Ja, det er ærgerligt det kan være så svært at nyde en graviditet pga bekymringer, der ofte ikke har noget med sig... Har du overvejet en tryghedsscanning? Så i kan få lov at se hjerteblink og måske blive mere trygge ved at alt er som det skal være? 

Jeg har fået en tid til scanning igennem min læge på torsdag. Lige nu er der bare længe til torsdag

Anmeld Citér

7. april 2015

Stimap

Anonym skriver:

Jeg har fået en tid til scanning igennem min læge på torsdag. Lige nu er der bare længe til torsdag

Åh ja, kender følelsen.. Men liiiige pludselig SÅ er det torsdag .. 

Jeg krydser alt hvad jeg kan for at tiden går lidt hurtigere og du forhåbenlig snart kan få lidt mere ro på 

Anmeld Citér

8. april 2015

Anonym trådstarter

Øv. Jeg var i dag til scanning. 

Lægen sagde at han sagtens kunne se at jeg var gravid og det hele så fint ud med blommesæk og det hele. Men der var intet foster at se. Han mente det kunne være fordi jeg slet ikke var så langt henne. Men det ved jeg bare jeg er, da vi ikke har sexet så meget. Så ved lige præcis hvornår vi har været sammen. Sidste gang var der heller ikke noget foster i uge 6. 

Jeg eg forstår det virkelig ikke. Jeg har jo ikke blødt. Hvordan kan der intet foster være? Lægen var optimistisk og sagde jeg skulle komme til scanning om to uger, så måtte vi se om der var kommet er foster. Men det tror jeg nu ikke på 

Anmeld Citér

8. april 2015

PB2013

Nogen gange tager det nogle dage før befrugtningen sker efter sex, så måske at du alligevel ikk er så langt henne..  For at den stadig er der.. 

Anmeld Citér

8. april 2015

Jegermoar

Profilbillede for Jegermoar

Kære TS

Håber det hele er godt når du kommer til din næste scanning. Jeg må nu ærligt sige at jeg slet ikke forstår hvorfor de scanner så tidligt - synes bare ALT for tit at det skaber mere usikkerhed fordi der ofte ikke er så meget at se endnu og så når man at blive ked af det og tror at det ikke bliver til noget. Men du skal turde tro på at det nok skal gå og at næste scanning bliver dejlig.

Pøj pøj - krydser fingre for en fantastisk scanning.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.