Hej piger!
Jeg har virkelig brug for jeres hjælp. Sagen er den at jeg er gået hen og blevet ret bekymret for om der er noget galt med min 11 mdr gamle søn, da jeg syns han er en del bagud på nogle områder.
Han reagerer overhovedet ikke på sit navn, kan ikke sige særlig mange lyde. Mest baba og mama. Prøver ikke at efterligne vores lyde overhovedet. Virker heller ikke til at kunne forstå ord som mor, far, mad osv.. Det bekymrer mig virkelig virkelig meget! Det er svært at fange hans opmærksomhed fordi han ikke reagerer når vi kalder hans navn, og han har meget krudt i røven så han "gider" ikke sidde og koncentere sig om os og hvad vi gerne vil lære ham. Derfor kan han heller ikke klappe klappe kage osv.. Jeg er virkelig bekymret for hvorfor han ikke er interesseret i at lære ord osv, og at han ikke gider give os opmærksomhed hellere bare lege...
Derudover er han vældig dygtig motorisk. Kravler, rejser sig op ad alt, går langs ting og med gå vogn og står næsten selv, så på det område er der ingen probemer.
Han er selvfølgelig tjekket hos ørelægen og han fik dræn i december så han kan godt høre..
Så jeres HELT ærlige mening: Bør jeg være bekymret?? :/
Anmeld
Citér