hjem hurtigt efter fødsel, hvordan var det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2015

AnnaK89

2. Gang blev vi til middag dagen efter (fødte kl 21), pga. dårlig ammeerfaring fra 1. Gang. 

3. Gang fødte jeg kl 3.32 og vi kørte hjem kl 7.30. Vi skulle lige være sikre på min blodprocent da jeg led af blodmangel. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

1 gang var vi indlagt 7 dage pga vores søns hjertefejl og aks.

2 gang var vi hjemme efter to døgn. Pks

3 gang bliver her til sommer også pks. Håber på at kunne tage hjem dagen efter.

Anmeld Citér

6. april 2015

Manna

Tusind tak for jeres svar alle sammen.

Det ser ud til, at jeg skal tage det roligt. Jeg håber virkelig ikke, jeg brister denne gang og håber at fødslen går hurtigere.

Jeg har fået jordmoderen til at skrive ind i min journal, at jeg må blive et døgn, hvis jeg har brug for det

Så nu er det bare at vente og se, hvad der sker og hvornår

Tak igen

Anmeld Citér

6. april 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Jeg havde en rigtig dårlig 1.fødsel: vestorm, hun sad fast, mistede meget blod, røg til operation, var totalt bombet fysisk og amningen fungerede ikke.

Blev her 2.gang spurgt om jeg var tryg ved at skulle hjem med det samme (forudsat det gik godt), så du må helt sikkert gerne blive hvis du er ked af at skulle hjem.

Men det gik bare så let, havde en total drømmefødsel. Var slet ikke træt, og vi tog hjem et par timer efter fødslen. Så måske er du også heldig at få dig en god oplevelse denne gang 

Anmeld Citér

6. april 2015

(august)

Manna skriver:

Tusind tak for jeres svar alle sammen.

Det ser ud til, at jeg skal tage det roligt. Jeg håber virkelig ikke, jeg brister denne gang og håber at fødslen går hurtigere.

Jeg har fået jordmoderen til at skrive ind i min journal, at jeg må blive et døgn, hvis jeg har brug for det

Så nu er det bare at vente og se, hvad der sker og hvornår

Tak igen

Bristede også en del første gang næsten ende til anden. Anden gang fik jeg et enkelt overfladisk sting for at være på den sikre side, og her 3. gang slet ikke noget som helst. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.