Hjørring sygehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2015

IngenKoPåIsen

Har født der to gange- jeg har ikke en finger at sætte på det, jeg havde to fantastiske fødsler  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2015

IngenKoPåIsen

Har født der to gange- jeg har ikke en finger at sætte på det, jeg havde to fantastiske fødsler  

Anmeld Citér

5. april 2015

Mom2

Anonym skriver:

Hej! 

Er der nogen der har erfaring med Hjørring sygehus? Jeg har hverken hørt godt eller dårligt om det deroppe Erfaringer, tak!

Fødte min datter på Hjørring i 2012 og det var en god oplevelse, så har kun gode ting at sige.
De havde god tid til en efter man havde født, man blev ikke bare smidt videre. De fandt sågar lidt mad til mig fordi jeg havde kastet op i starten af fødslen og var hamrende sulten og så var de rolig og gode til at fortælle hvad de gjorde, de snakkede ikke hen over hovedet på hverken mig eller min mand.
Har også kun gode ting at sige om barselsgangen. Vi fik ene stue fordi det var muligt og det gør de meget ud af at man får. De sygeplejesker der er på barselsgangen, er søde og rare og har god tid til en og de kommer hurtigt, hvis man rykker i snoren. Min mor kom helt fra Sjælland for at se vores datter og kom lidt skævt på besøgstiden, men hun blev ikke smidt ud så længe vi bare lovede at være stille

Har termin til oktober og den næste skal helt sikkert fødes på Hjørring.

Anmeld Citér

5. april 2015

MarianneRubi

Har en veninde der fødte der oppe

og hun blev ikk behandlet ordenligt 

hun bad om bukser ja dem sku de finde 

da vi kom dagen efter hun stadig ikk fået dem

jeg måtte ikke blive om natten hos hende fordi manden ikke ville han skulle i skole og kunne kun komme dertil med os

men ja hun fødte om natten og manden oplevede det ikk og måtte klare det hele selv! 

Anmeld Citér

5. april 2015

Anonym trådstarter

Mange tak for svar alle sammen

Det var dejligt at høre så mange positive oplevelser fra Hjørring sygehus. Nu er jeg lidt mindre nervøs når tiden engang kommer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.