Hjørring sygehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.146 visninger
14 svar
1 synes godt om
4. april 2015

Anonym trådstarter

Hej! 

Er der nogen der har erfaring med Hjørring sygehus? Jeg har hverken hørt godt eller dårligt om det deroppe Erfaringer, tak!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2015

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld Citér

4. april 2015

Mama85

Jeg har ingen personlige erfaringer, har dog valgt dem fra, og fødte 3 gange i Aalborg.

Anmeld Citér

4. april 2015

Kamilla-m

Anonym skriver:

Hej! 

Er der nogen der har erfaring med Hjørring sygehus? Jeg har hverken hørt godt eller dårligt om det deroppe Erfaringer, tak!

Jeg sku ha født nummer 4&5 der oppe, men ugere op til har jeg fortrudt, hvorfor ved jeg ikke. Men har ikke følt mig tilpads de gange jeg har været der 

Anmeld Citér

4. april 2015

AnnaK89

Jeg har født i Hjørring 3 gange og det var 3 gode oplevelser

Anmeld Citér

4. april 2015

bøllen

Anonym skriver:

Hej! 

Jeg har født i Hjørring ok oplevelse dog var min jordmoder ikke min kop the . Og det ødelagde lidt fødslen da hun ikke lyttede på mig

Anmeld Citér

4. april 2015

B&J

Jeg fødte det med Daniel i løbet af de dage jeg var der og løbet af mit forløb tror jeg mødte 8  eller flere forskellige jordmødre og de var alle fantastiske.... Jeg har kun kæmpe ros følte jeg var i trykke hænder og jeg bristede slet ikke 

Anmeld Citér

4. april 2015

jenny4

Jeg har ikke erfaring med fødsel på Hjørring men var inedlagt der ifm et uheld og det var virkelig en god oplevelse. Var efterfølgende på både Randers, Skejby og Århus sygehus hvilket var så dårligt sammenlignet med Hjørring. Forskellen var tid, omsorg og personale med overskud.

Anmeld Citér

5. april 2015

Jegkiggerpåfugle

Jeg har født der og jeg var rigtig glad for at jeg er den oplevelse rigere, vil ikke føde andre steder, ved dog at jeg ikke vil have den jordemoder som jeg havde sidst for følte heller ikke hun lyttede til mig (men tror jeg var hele rækken igennem da jeg havde klippekort der op til) men de viser overskud og tid til hver enkel og det er virkelig vigtigt især når man er førstegangs fødende og man ingen ideer har om hvad der foregår 

Anmeld Citér

5. april 2015

hekran

Har født tre børn der, alle med den samme jordemoder. Det var en dejlig og tryg oplevelse.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.