Har du fortrudt dit tredje barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2015

VNB

Anonym skriver:

Godmorgen.

Jeg er godt klar over, at man aldrig fortryder sine børn og at man selvfølgelig ikke ville fravælge dem nu, men spørgsmålet går på, om du har fortrudt at du har fået 3 børn? Er det hårdere end du forventede? Er det svært at få tiden til at strække til alle børn? Hvad med økonomien i det?

Jeg synes tit at man høre, at tredje barn er virkelig hårdt, men hvordan oplever i mødre med tre børn det egentlig?

Nu har jeg godt nok kun haft 3 børn i ca 3 uger - men jeg elsker det! 

Det er så sjovt at se hvordan de alle tre er forskellige og så alligevel ligner hinanden med små ting. 

Mine er 4, 2 og 0 år, så det bliver selvfølgelig hårdt her de første par år, men er sikker på at vi aldrig aldrig aldrig vil fortryde at vi fik dem alle 3 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hvordan er aldersforskellen hos jer?

En fra januar 2002, en fra oktober 2005 og en fra maj 2008

Anmeld Citér

4. april 2015

bøllen

Fortryder bestemt ikke nr 3 . Men set i bagspejlet af hvordan jeg har det idag så havde jeg ikke valgt barn nr 3. Men det er ene og alene pga mit funktions nivua . 

Anmeld Citér

4. april 2015

lineog4

Det er jo et sindsygt svært spørgsmål for det handler om et lille menneske man elsker mere end livet selv og selvsagt fortryder jeg ikke jeg blev mor til ham - ja føler hver dag en stor taknemmelighed for jeg netop har fået lov at blive deres mor.

Men skal jeg se på det kynisk, glemme hvem de er og hvem jeg er. Jo der er der besværligheder ved at have 3 børn, en del af det jeg ønskede mig i mit liv, mine drømme havde været nemmere at indfri med 2 børn, ja eller måske egentlig rettere hvis jeg ikke havde fået børn i så mange år. Men så har jeg fået nye drømme.

Så nej fortryder på ingen måde og kan slet ikke forestille mig livet uden, og aner derfor ikke hvad jeg et gået glip af. Men jeg er også realistisk og ved fx økonomisk havde det da været bedre med 2 børn osv

Anmeld Citér

4. april 2015

Hvem?

Anonym skriver:

Godmorgen.

Jeg er godt klar over, at man aldrig fortryder sine børn og at man selvfølgelig ikke ville fravælge dem nu, men spørgsmålet går på, om du har fortrudt at du har fået 3 børn? Er det hårdere end du forventede? Er det svært at få tiden til at strække til alle børn? Hvad med økonomien i det?

Jeg synes tit at man høre, at tredje barn er virkelig hårdt, men hvordan oplever i mødre med tre børn det egentlig?

Slet ikke!! 

Vi Venter endda nr 4 nu,  så de er fra 

Januar 2010 

December 2010 

September 2013 

Også med termin Maj 2015 

Anmeld Citér

4. april 2015

Bshizzle

Nu er jeg osse en af dem som ønsker et 3 barn når tiden er der 

Men jeg tænker osse.. Hvis man har en god stabil hverdag med de rette ben på jorden og et hjerte fyldt med opmærksomhed, kærlighed, stabil økonomi og tålmodighed.. 

Så kan jeg ikke se hvorfor man skulle fortryde et 3 barn  

Man har jo ligesom lært fra de 2 andre hvordan de skal passes og plejes 

Anmeld Citér

4. april 2015

charthys

Anonym skriver:

Godmorgen.

nej slet ikke. det gjorde ikke ret stor forskel fra to til tre.

derimod ville jeg gerne kunne ombestemme mig omkring nummer 2, - ikke sådan at jeg vil af med hende, for hun er mit et og alt, men havde jeg vidst hvor mange søvnløse timer det har medført og hvor meget det har kostet, så havde jeg fravalgt hende. men altså, ikke nu hvor jeg ved hvad jeg ville have gået glip af altså. .. lidt svært at forklare

Anmeld Citér

4. april 2015

Carina:-)

Nej ingen er fortrudt-

,Men har jævnligt tænkt om familiemedllemer og venner at de skulle have tænkt sig om inden de fik nummer 3 for mange brokker sig over ALT og synes alt er blevet så uoverskueligt og dyrt og piv brok hyl ...

Tænker det må være så ufedt at være barn i en fam hvor der er så meget  brok over manglende penge,tid og overskud.

Det er ikke fordi jeg selv synes alt er rosenrødt altid,men generelt synes jeg mit liv er godt på trods af alle mine rollinger,lange arbejdsdage og sure kunder/ansatte- Og det burde jeg også ,for der er jo kun en selv der har valgt sit liv- nemlig ens selv .

Anmeld Citér

4. april 2015

Mama85

Nej, overhovedet ikke. Men må nok indrømme at de 10 % ud af de 28 fortrydende stemmer chokerer mig lidt.. Herhjemme har vi ikke fortrudt vores pige, nu er vores familie noget mere komplet end den var med 2 børn, men omvendt har dem vi kender, med 3+ børn heller ikke fortrudt deres valg. 

Men tidsmæssigt er der jo lidt forskel, der er jo 3 der skal have opmærksomhed, men det opvejes i hvad de 3 har sammen,  men alt det andet praktisk er jo nemt at planlægge, hvilket vi jo er vant til. Det økonomiske er hellere ikke et problem- for hvem ville sætte børn i verden i dagens Danmark medmindre at der er råd til dem?

Anmeld Citér

4. april 2015

Linkae

Fortryder intet mine er fra '05,'07 og '08... Venter så nr 4&5 nu havde ikke lige set det komme at vi skulle ha twins ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.