Har du fortrudt dit tredje barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du fortrudt at i valgte at få et tredje barn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

14.790 visninger
22 svar
8 synes godt om
4. april 2015

Anonym trådstarter

Godmorgen.

Jeg er godt klar over, at man aldrig fortryder sine børn og at man selvfølgelig ikke ville fravælge dem nu, men spørgsmålet går på, om du har fortrudt at du har fået 3 børn? Er det hårdere end du forventede? Er det svært at få tiden til at strække til alle børn? Hvad med økonomien i det?

Jeg synes tit at man høre, at tredje barn er virkelig hårdt, men hvordan oplever i mødre med tre børn det egentlig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2015

LLT.

Anonym skriver:

Godmorgen.

Jeg er godt klar over, at man aldrig fortryder sine børn og at man selvfølgelig ikke ville fravælge dem nu, men spørgsmålet går på, om du har fortrudt at du har fået 3 børn? Er det hårdere end du forventede? Er det svært at få tiden til at strække til alle børn? Hvad med økonomien i det?

Jeg synes tit at man høre, at tredje barn er virkelig hårdt, men hvordan oplever i mødre med tre børn det egentlig?

NEJ!! Ikke om jeg fortryder hende da

her har vi 3 børn på knap 3 & 5 år og en lille på knap 5 mdr. Ind imellem er det da lidt trættende men det er da os det, synes ikke det er mere hårdt wller noget, kræver bare lidt mere planlægning

Anmeld Citér

4. april 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Overhovedet slet ikke. Det er en sand fornøjelse at få barn nr. 3

Anmeld Citér

4. april 2015

Anonym trådstarter

LLT. skriver:

NEJ!! Ikke om jeg fortryder hende da

her har vi 3 børn på knap 3 & 5 år og en lille på knap 5 mdr. Ind imellem er det da lidt trættende men det er da os det, synes ikke det er mere hårdt wller noget, kræver bare lidt mere planlægning

Dejligt med gode erfaringer. Vi har selv 2 børn og overvejer kraftigt en nr 3, men jeg synes bare at vi møder mange som ikke anbefaler det

Anmeld Citér

4. april 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Dejligt at høre

Anmeld Citér

4. april 2015

(august)

Til tider når alle piver og græder, men i det store billede nej. 

Tror det afhænger meget af hvem man er som person. Vores nr 3 sover dårligt om natten og jeg fungerer ikke hvis jeg ikke får 6-8 timer sammenhængende= træt og sur mor. 

Vores er nu 3,3år og 4,8år og 9,5mdr, så vi har nok også bare sat os selv en lille udfordring lige på det punkt. 

Men nr 3 er dejlig og ville ikke lave det om. 

Anmeld Citér

4. april 2015

SandraXOXO

Overhovedet ikke. Nr 3 var piece of cake i forhold til at få nr 2 med nr tre var vi jo nærmest eksperter i familieplanlægning og rutiner allerede. At hun er født uden kolik og nærmest kom til verden med smil på læben og bare var en rigtig tilfreds baby gjorde det også rigtig let at blive tredjegangsforældre. De store har forgudet hende fra dag 1 og jeg ja jeg føler at vores familie er perfekt nu. To børn var helt sikkert en for lidt til os  

Anmeld Citér

4. april 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Overhovedet ikke. Nr 3 var piece of cake i forhold til at få nr 2 med nr tre var vi jo nærmest eksperter i familieplanlægning og rutiner allerede. At hun er født uden kolik og nærmest kom til verden med smil på læben og bare var en rigtig tilfreds baby gjorde det også rigtig let at blive tredjegangsforældre. De store har forgudet hende fra dag 1 og jeg ja jeg føler at vores familie er perfekt nu. To børn var helt sikkert en for lidt til os  

Hvordan er aldersforskellen hos jer?

Anmeld Citér

4. april 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Anmeld Citér

4. april 2015

SandraXOXO

Anonym skriver:

De er fra 2008, 2010 og 2012  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.